شما اینجا هستید: خانه

فرمانده کل سپاه درگذشت والده گرانقدر شهیدان سوداگر را تسلیت گفت

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 08 شهریور 1401 ساعت 13:39
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سرلشکر سلامی درگذشت " حاجیه خانم سکینه زاده گندم " والده گرانقدر شهیدان سردار سرلشكر دکتر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر را تسلیت گفت.

 به گزارش سپاه نیوز؛ سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت بانوی مومنه و صالحه مرحومه " حاجیه خانم سکینه زاده گندم " والده گرانقدر شهیدان سردار سرلشكر  دکتر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مومنه و صالحه مرحومه " حاجیه خانم سکینه زاده گندم" والده گرانقدر  شهیدان سردار سرلشكر  دکتر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر  ، در ایام ماه صفر و موسم عزاداری آل الله موجب تاثر و تالم مضاعف گردید.

این بانوی مجاهد و فداکار، با تاسی به سیره و فرهنگ فاطمی فرزندانی غیور ، انقلابی و ولایت مدار چون جانباز سرافراز سردار شهید احمد سوداگر از فرماندهان و طراحان برجسته عملیات در دوران دفاع مقدس و پایه​ گذار شماری از مراکز علمی، فرهنگی و پژوهشی دفاع مقدس ، در دامان پر مهر و معرفت خود تربیت و تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرد که حماسه آفرینی های او در میدان جهاد و شهادت در جنگ تحمیلی استکبار جهانی و سپس مجاهدت در ترویج علوم،معارف و روایت فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس یقینا در زمره اعمال صالح مرحومه ثبت و در روز عقبی مایه سربلندی خواهد بود.  


اینجانب ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرم سوداگر از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل توام با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است