شما اینجا هستید: خانه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا سپاه با خانواده شهیدان بارفروش دیدار کرد

منتشرشده در اخبار برگزیده یکشنبه, 06 شهریور 1401 ساعت 14:09
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با تنها خانواده چهار شهید کاشانی دیدار کرد.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهیدان بارفروش ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: افرادی که در راه خدا کشته می شوند زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند؛ ابن مسعود از پیامبر اکرم(ص) شنید که خداوند به ارواح شهدای احد فرمود که چه خواسته‌ای دارید تا اجابت کنم و آنان گفتند درخواست داریم به دنیا بازگردیم تا در راه خدا دوباره جان دهیم.

وی افزود: ما به همه شهدا مدیون هستیم؛ در کشور خانواده چهار شهید محدود است و امیدواریم خداوند پاداش و جزای خیر به خانواده شهدا عطا کند؛ امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای خانواده شهدا احترام ویژه‌ای قائل هستند و بیشترین دیدار مربوط به دیدار با خانواده شهدا بوده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه افراد یک تولد و یک مرگ دارند، ابراز داشت: شهدا دو تولد دارند و مرگی را تجربه نمی‌کنند و قطعا شهدا والدین خود را شفاعت می‌کنند و شما نیز دیگران را شفاعت کنید.

وی با بیان اینکه امیدواریم شهدا از ما راضی باشند، گفت: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و لازم است تا یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم چراکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

گفتنی است؛ مادران شهیدان بارفروش مادر چهار شهید کاشانی است و تنها خانواده چهار شهید در استان اصفهان است و این مادر شهیدان بزرگوار به ام البنین کاشان معروف و مشهور است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است