شما اینجا هستید: خانه

پیام معاون فرماندهی کل سپاه درامور وابستگان و مدیر عامل کانون وابستگان سپاه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

منتشرشده در اخبار برگزیده چهارشنبه, 26 مرداد 1401 ساعت 12:49
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز؛ سردار قادری در پیامی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تاکید کرد: نقش آفرینی های آزادگان در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب در زمره اسناد پر افتخار تاریخ ملت ایران است.

به گزارش سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن قادری معاون امور وابستگان فرماندهی کل سپاه بمناسبت فرارسیدن  ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به آغوش میهن عزیز اسلامی، یادآور اراده راسخ مردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت ملت عزیزمان در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از آرمان والای خود برنداشتند.

آزادگان در دفاع مقدس با تاسی به عاشورا در برابر دشمنان قاطعانه و مردانه جنگیدند ، ایستادگی و مقاومت کردند و بعد از اسارت نیز برای حفظ آرمان های اسلام و انقلاب نقش آفرینی های سترگ و ماندگاری از خود به ودیعت نهاده اند.
هر لحظه اسارت این اسوه های صبر و استقامت برای همیشه تاریخ در زمره اسناد پر افتخار ملت ایران می درخشد . اسنادی که می توان از لابه لای آنها اعتراف صریح دشمن به ناتوانی در برابر اراده آهنین فرزندان ملت ایران را مشاهده کرد.

با گرامیداشت یاد،  نام ، خاطره و آرمان های بلند امام راحل، شهدا، رزمندگان ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز ،  این واقعه الهام بخش تاریخی را به محضر مبارک مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی )، آزادگان سرافراز و خانواده‌های معزز و شکیبای آنان، ملت مقاوم ایران و بویژه آزادگان و  ایثارگرانی که  به شرف وابستگی نائل آمده اند، تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال ، توفیق خدمتگزاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی برای همگان را طلب می کنم.


در پایان یاد  امام راحل،  شهدا، رزمندگان ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز را گرامی می داریم با ذکر صلوات بر "محمد و آل محمد"


سرتیپ دوم پاسدار محسن قادری

معاون امور وابستگان فرماندهی کل سپاه و مدیر عامل کانون وابستگان سپاه

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است