شما اینجا هستید: خانه

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، درگذشت مرحوم حاج ابوالقاسم سلیمانی را تسلیت گفت

منتشرشده در اخبار برگزیده شنبه, 22 مرداد 1401 ساعت 10:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت مرحوم حاج ابوالقاسم سلیمانی پدر گرانقدر سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین که از پیشکسوتان جهاد و شهادت به شمار می رفت ، تسلیت و تعزیت  گفت .

به گزارش سپاه نیوز ؛  دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت  مرحوم حاج ابوالقاسم سلیمانی از خادمین أهل بیت عصمت و طهارت را تسلیت گفت.

متن پیام سردار تنگسیری به شرح زیر است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرِّحیم
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

برادر ارجمند و هم رزم گرامی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم و رحمة الله

درگذشت جانکاه مرحوم حاج ابوالقاسم سلیمانی پدر گرانقدر جنابعالی – که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و از خادمین خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) بود – موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

 خیرات ، مبرات ، خدمات مؤمنانه و خیرخواهانه خادم الحسین(ع) ، پدر مؤمن و متمسک به قرآن در تربیت فرزندانی مجاهد، ،مخلص، خدوم، انقلابی و ولایت مدار همچون شما برادر عزیز که در زمره یک رزمنده بسیجی، جهادی ، مؤمن  و از سرداران سرافراز سپاه پر افتخار اسلام   می باشید، ذخیره ای  معنوی و ماندگار در عالم آخرت برای آن مرحوم مغفور،جنت آرامگاه به شمار می‌رود.

اینجانب، این مصیبت غم انگیز را به بیت شریف ، بازماندگان محترم و اهالی مؤمن و ولایت مدار چهارمحال و بختیاری ، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ربوبی خداوند  سبحان  برای آن فقید سعید، غفران ، رضوان الهی و همنشینی با شهید مظلوم عالم حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و شهدای کربلای معلی(سلام الله علیهم) و برای جنابعالی و سایر منسوبین و بستگان معزز ، صبر جمیل و اجر جزیل به همراه عاقبت بخیری ، سلامتی و تحصیل توفیقات روز افزون معنوی مسألت  می نمایم .  

برادر شما : دریادار  پاسدار علیرضا تنگسیری
 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است