شما اینجا هستید: خانه

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اعلام کرد: توزیع یک میلیون و هفتصد هزار بسته کمک مومنانه درشهرستان‌های تهران

منتشرشده در اخبار برگزیده یکشنبه, 26 تیر 1401 ساعت 17:09
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سردار احمد ذوالقدر گفت: از ابتدای اجرای رزمایش کمک مومنانه تاکنون یک میلیون و هفتصد هزار بسته کمک مومنانه در شهرستان‌های استان تهران توزیع شده است.


به گزارش سپاه نیوز؛  سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در پانزدهمین مرحله نهضت خدمت مومنانه استان تهران که در آستان شیخ صدوق برگزار شد، اظهار کرد: نهضت کمک مومنانه با شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و با هدف کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا آغاز شده و همچنان در حال استمرار است.
وی بیان کرد: با شیوع کرونا نخستین اقدام از سوی نیرو‌ها و گروه‌های بسیجی کمک به بیماران در بیمارستان‌ها و انجام تکالیف دینی و شرعی برای متوفیان بود.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان کرد: کمک به روند بهبود و درمان بیماران در مراکز درمانی و منازل، اجرای طرح شهید سلیمانی با مراجعه خانه به خانه و شناسایی و کمک به سیر مراحل درمان بیماران، فعالیت جدی و بی‌نظیر در حوزه واکسیناسیون در شهرستان‌های استان تهران با اختصاص سوله‌های ورزشی و استفاده از ظرفیت بسیجیان از دیگر اقدامات انجام شده است.
سردار ذوالقدر افزود: با خدمات صورت گرفته میانگین تزریق دُزهای اول و دوم واکسن کرونا در شهرستان‌های استان تهران به ترتیب ۹۴ و ۸۴ درصد به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به تهیه و توزیع ۶۳ هزار بسته کمک معیشتی در قالب پانزدهمین مرحله خدمت مومنانه در استان تهران، ادامه داد: در این بخش از ابتدای رزمایش، توزیع بسته‌های معیشتی تاکنون از مرز بیش از یک میلیون و هفتصد هزار بسته عبور کرده است.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: ساخت مسکن محرومان و اجرای ۲۰۵ کیلومتر کانال آبیاری از دیگر اقدامات در حال اجرا است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است