شما اینجا هستید: خانه

وزیر کشور در آیین گرامیداشت سی امین سالگرد تشکیل قرارگاه ثارالله تهران: امنیت پایه و اساس همه امور است/قرارگاه ثارالله الگوی تکاملی از تحقق مدیریتی و امنیتی

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 31 خرداد 1401 ساعت 11:39
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دکتر وحیدی  با بیان اینکه امنیت محور کارکرد در هر جامعه ای است گفت: امنیت پایه و اساس همه امور است و این گوهر گرانبها قابل واگذاری نیست.


به گزارش سپاه نیوز ؛دکتر احمد وحیدی وزیرکشور در آیین گرامیداشت سی امین سالگرد صدور فرمان تاسیس قرارگاه ثارالله تهران از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجلیل از خانواده های معظم شهدای این قرارگاه  با بیان اینکه امنیت محور کارکرد در هر جامعه ای است گفت: امنیت پایه و اساس همه امور است و این گوهر گرانبها قابل واگذاری نیست.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب با مسائل امنیتی مختلفی سر و کار داشتیم که هر کدام از آن ها برای سرنگون کردن یک نظام نوپا کافی بود؛گفت:با یاری خدا و تدابیر خوب و بجا توانستیم به یک امنیت پایدار دست یابیم که تاکنون پابرجا است.

وزیر کشور گفت: قرارگاه ثارالله تهران یک الگوی تکاملی از تحقق مدیریتی و امنیتی در سطح کشور است که به دستور فرماندهی معظم کل قوا تاسیس شد و در مقاطع مختلف کشور سربلند و موفق عمل کرده است.

در پایان این همایش؛ ضمن تجلیل از جمعی از خانواده های معظم شهدای قرارگاه ؛ از فرماندهان و جانشینان سابق قرارگاه نیز تجلیل به عمل آمد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است