شما اینجا هستید: خانه

نماینده ولی فقیه در سپاه:در عرصه تعلیم و تربیت در میدان جنگ با دشمنان قرار داریم/تربیت باید روح حاکم بر تمامی اقدامات باشد

منتشرشده در اخبار برگزیده یکشنبه, 18 ارديبهشت 1401 ساعت 14:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه در عرصه تعلیم و تربیت در میدان جنگ با دشمنان قرار داریم گفت: دشمنان ما امروز در صدد تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم و ایجاد شبهه و تردید در اذهان هستند که در این شرایط تربیت و ساختن انسان هایی که سنگر نشین انقلاب باشند اقدامی مهم و اساسی است.


به گزارش سپاه نیوز؛حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تجلیل و تکریم استادان و مربیان سپاه که در سالن همایش های ولایت ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد اظهار کرد :اهتمام به تعلیم و تربیت همواره خوب است و شان ربوبی دارد اما در زمانی که دشمنان به جنگ علم آمده‌اند عمل جهادی محسوب می شود.

وی افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی ما به این جمع‌بندی رسیده اند که انقلاب اسلامی را به هیچ وجه نمی توان شکست، مگر با شکستن تفکر انقلابی و امروز پای گذاشتن در این میدان جهاد رسالتی خطیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در عرصه تعلیم و تربیت در میدان جنگ با دشمنان قرار داریم گفت: دشمنان ما امروز در صدد تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم و ایجاد شبهه و تردید در اذهان هستند که در این شرایط تربیت و ساختن انسان هایی که سنگر نشین انقلاب باشند اقدامی مهم و اساسی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه تربیت باید روح حاکم بر تمامی اقدامات باشد گفت: شهدای والامقام ما معنویت را در عمل به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه جامعیت، عامل بودن، برخورداری از روحیه جهادی و اخلاص را از ویژگیهای مربیان برشمرد و گفت :بصیرت نسبت به حقایق و واقعیت ها، نیاز شناسی، دشمن‌شناسی، اثرگذاری و منطق قوی، الگوسازی و تسلط مربی به روش های مختلف از دیگر ویژگی های استاد و مربی برجسته به شمار می رود.
    

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است