شما اینجا هستید: خانه

فرمانده کل سپاه درگذشت هنرمند جبهه انقلاب اسلامی حاج نادر طالب زاده را تسلیت گفت

منتشرشده در خبر برگزیده شنبه, 07 خرداد 1401 ساعت 21:00
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز : سرلشکر سلامی به مناسبت درگذشت هنرمند انقلابی و خستگی ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی حاج نادر طالب زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت هنرمند انقلابی و خستگی ناپذیر جبهه انقلاب اسلامی حاج نادر طالب زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیر مرحوم "حاج نادر طالب زاده" که در زمره چهره‌های نامدار رسانه‌ای جبهه انقلاب محسوب می شد؛ موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

 بی‌شک تلاش‌ها و مجاهدت های صادقانه و مثال زدنی وی در میدان هماوردی جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی با شبکه های رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم که منشأ آگاهی مخاطبان و اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت و استکبارستیزی در این عرصه شد ، ماندگار و موجب افتخار همرزمان ، همکاران و علاقمندان ایشان و راهنمایی معتبر برای ادامه دهندگان راه وی است.

 این ضایعه غم انگیز را به ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه خانواده مکرم  و آحاد مجاهدان و فعالان جبهه فرهنگی و رسانه ای  انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خدای کریم و نعیم برای او مغفرت و رحمت واسعه الهی و همجواری با امیرالمومنین علی ابن ابی طالب ( ع)  و برای داغدیدگان ارجمند و عموم بستگان و دوستداران آن مرحوم صبر ، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می جویم.

 

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است