شما اینجا هستید: خانه

آغاز به کار جشنواره و نمایشگاه علمی فرهنگی پاسدار انقلاب در تهران

منتشرشده در اخبار برگزیده دوشنبه, 16 اسفند 1400 ساعت 17:05
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: نمایشگاه و جشنواره علمی، فرهنگی نیروی زمینی سپاه در میدان امام حسین(ع) تهران آغاز به کار کرد.


به گزارش سپاه نیوز؛نمایشگاه و جشنواره علمی، فرهنگی نیروی زمینی سپاه در میدان امام حسین(ع) تهران آغاز به کار کرد.
 
 این نمایشگاه که بخشی از دستاوردها و توانمندی های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است، شامل چندین غرفه فرهنگی، نظامی و علمی، ادوات و تجهیزات نظامی و فضاهای شبیه سازی شده جنگی و عملیاتی است که از ۱۵ تا ۱۹ اسفند ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

 در این نمایشگاه همچنین برنامه های گوناگون و متنوعی همچون نورافشانی، اجرای موسیقی های زنده و حماسی، سرود، نمایش فیلم و استفاده از سلاح ها و جنگ افزارهای جنگی در فضای شبیه‌سازی شده، موتور سواری و تیراندازی پیش‌بینی شده است.

 بیشتر ادوات و تجهیزات و سلاح های به نمایش درآمده در این نمایشگاه، محصول تکنولوژی داخلی و توانمندی جوانان نخبه ایرانی است که مبتنی بر آخرین دستاوردهای علمی روز طراحی و ساخته شده است.

 در بخش علمی این جشنواره، سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه با دایر کردن چندین غرفه علمی، پذیرای بازدیدکنندگان به ویژه نوجوانان و جوانان نخبه است.

 برگزاری مسابقات ایده پردازی یکی دیگر از بخش‌های این جشنواره و نمایشگاه است که افراد دارای ایده‌های فناورانه می توانند با مراجعه حضوری در طی روزهای برپایی این نمایشگاه، در این مسابقه شرکت نمایند.
    

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است