شما اینجا هستید: خانه

پیام فرمانده کل سپاه به مناسبت عروج شهادت گونه  سردار مهدی مهدوی نژاد 

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 26 بهمن 1400 ساعت 19:39
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز : سرلشکر حسین سلامی در پیامی عروج شهادت گونه‌ی سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه را تبریک و تسلیت گفت.

 به گزارش سپاه نیوز ؛ در پی عروج آسمانی سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر عوارض ناشی از جراحت های شیمیایی دوران دفاع مقدس ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد .

 

متن پیام به این شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج شهادت گونه سردار سرافراز سپاه اسلام جانباز عالیقدر "سرتیپ دوم  پاسدار مهدی مهدوی نژاد" جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشکسوتان پیشتاز سنگرهای هشت سال دفاع مقدس ، پس از سالها تحمل عوارض ناشی از جراحت‌های شیمیایی،  را سوگمندانه به خانواده معظم و همرزمان دلاور وی تبریک و  و تسلیت عرض می نمایم.

 

بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار فرهیخته، جانباز فداکار و پاسدار مخلص و مومن انقلاب اسلامی که صحیفه حیات و زندگی او در دفاع مقدس و دیگر سنگرهای حساس و خطیر  پاسداری از آرمان های دینی ، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی لشکرها و تیپ های رزمی و سپاه های استانی به ویژه در استانهای پرافتخار سمنان ، گیلان ، قم و یزد  نوشته شده است، برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند و شکوهمند  آینده کشور الهام بخش مدافعان انقلاب و ایران اسلامی خواهد بود.

 

اینجانب با گرامیداشت نام، یاد و نقش آفرینی های ارجمند و افتخار آمیز آن سردار شجاع  و جانباز گرانقدر از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و  همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معظم و عموم مصیب دیدگان و بازماندگان مکرم صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می نمایم.

 

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است