شما اینجا هستید: خانه

نماینده ولی فقیه در سپاه با صدور پیامی ارتحال مرجع عالیقدر شیعیان جهان حضرت آیت اللّه العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

منتشرشده در اخبار برگزیده سه شنبه, 12 بهمن 1400 ساعت 13:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی به مناسبت ارتحال مرجع عالیقدر شیعیان جهان حضرت آیت اللّه العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی، بر مجاهدت های این فقیه طی دوران انقلاب از آغاز تا به امروز تاکید شد.

 به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال مرجع عالیقدر شیعیان جهان حضرت آیت اللّه العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 ارتحال فقیه مجاهد مرجع عالیقدر شیعیان جهان حضرت آیت اللّه العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.

آن عالم بزرگوار سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب و پیشبرد نهضت اسلامی و بالندگی حوزه‌های علمیه و ترویج معارف قران و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام سپری نمود.

مجاهدت های این فقیه برجسته و مرجع بصیر در همراهی با امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) طی دوران انقلاب از آغاز تا به امروز ، در قامت مشاوری امین ، شجاع و مورد وثوق و نقش آفرینی های سترگ در مجلس خبرگان رهبری و دبیری شورای نگهبان و نیز تلاش های راهگشا و ماندگار در عرصه فقه و فقاهت و راهبری حوزه های علمیه به روشنی جایگاه علمی و حوزوی و منزلت برجسته انقلابی و اجتماعی ایشان را متذکر و راهگشای روحانیون معظم از حجره تا سنگرهای خطیر مسئولیت‌ پذیری های آنان در عرصه های مورد نیاز اسلام ، انقلاب و میهن اسلامی قرار داده است .


اینجانب فقدان این عالم خستگی ناپذیر ، پرسابقه و با اخلاص که صدمه ای بزرگ برای جامعه علمی و دینی کشور به شمار می رود را به محضرمبارک حضرت بقیة الله الاعظم ،(عجل اللّه تعالی فرجه الشریف)  ، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) حوزهای علمیه و عموم ملت شریف ایران بویژه بیت شریف ،  بازماندگان و عموم علاقمندان و محبان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علومقام آن فقید سعید و صبر و شکیبایی خاندان مکرم و عموم مصیبت دیدگان ارجمند را مسئلت می نمایم.



عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است