شما اینجا هستید: خانهدر پرتو ولایتسپاهسردار سلامی در مرحله اصلی رزمایش محرم : امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته و توقف ناپذیر استراتژی دفاعی ما است

سردار سلامی در مرحله اصلی رزمایش محرم : امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته و توقف ناپذیر استراتژی دفاعی ما است

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 02 مهر 1396 ساعت 15:52
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه گفت : امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته ،توقف ناپذیر و دائمی استراتژی دفاعی ما است. 

 به گزارش خبرنگار سپاه نیوز سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه رزمایش امنیتی محرم اظهار داشت: امنیت از اهمیت فوق العاده ای در نظام دفاعی ما برخوردار است ، بویژه در شرایطی که در کشورهای پیرامونی ما کانون هایی از ناامنی و بحران شکل گرفته و راهبرد کشورهای سلطه طلب و بیگانه همچون آمریکا و انگلیس و برخی رژیم های متحد آن ها در منطقه ؛ایجاد تغییرات ژئوپلتیک در جهان است. 

 

وی افزود: استکبار جهانی و هم پیمانانش تلاش می کنند تا نقشه ژئوپلتیک جهان را تغییر دهند. 

 

 جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما برای امنیت ملت ایران اقدام به برگزاری رزمایش هایی از این دست می کنیم اظهار داشت: به دلیل آنکه اقتدار مرزها برای ما از اولویت های اصلی به شمار می رود ،تسلط ما بر مرزها در این زمینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

سردار سلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای برقراری کامل امنیت  بویژه درمرزها ، هم در میدان عمل دشمنان را تعقیب می کنیم و هم آمادگی دفاعی خود را نمایش می دهیم. 

 

وی با تاکید بر اینکه امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته و توقف ناپذیر استراتژی دفاعی ما است ، اظهار کرد : برگزاری رزمایش امنیتی محرم و سایر رزمایشهای نیروهای مسلح، برای ما امنیت آفرین و آرامش بخش و برای دشمن مایوس کننده خواهد بود . 

 

سردار سلامی در پایان با بیان اینکه سلاح های ما برای دفاع در برابر تهاجمات زمینی،هوایی و دریایی کافی است ؛ خاطرنشان کرد: آنچه مهم است هماهنگی اجزای دفاع کننده ما اعم از نیروهای مردمی، هوانیروز، توپخانه و زرهی است که در این رزمایش به آن پرداخته شد و با موفقیت به انجام رسید. 

 

انتهای پیام/۰۲

 

 

 

 

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است