شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبرگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم همسران و فرزندان دختر کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم همسران و فرزندان دختر کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

منتشرشده در سپاه شنبه, 04 آبان 1398 ساعت 11:05
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم همسران و فرزندان دختر کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و رده‌های تابعه روز پنجشنبه 2 آبان‌ماه برگزار شد.


به گزارش سپاه نیوز؛  مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و رده‌های تابعه با قضاوت داوران بین‌المللی قرآن در حسینیه فاطمه‌الزهراء(س) ستاد قرارگاه برگزار شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این خصوص گفت: این مسابقات همچون سال‌های گذشته در چهار رشته حفظ قرآن(5جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن) قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و مفاهیم اجرا شد و 180نفر از همسران و فرزندان دختر کارکنان قرارگاه در آن شرکت کردند.

علیرضا قهرمانی ضمن تشکر از حمایت‌های فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه در اجرای مسابقات قرآنی در قرارگاه افزود: در سطح مقدماتی این مسابقات که در رده‌های زیرمجموعه قرارگاه برگزار ش ، بیش از 1100 نفر از همسران و فرزندان قرارگاه شرکت کردند که از بین آنها 180نفر به دوره نیمه‌نهایی راه یافتند و در این خصوص شاهد رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان نسبت به سال قبل بودیم.

در پایان این مسابقات ضمن معرفی نفرات برتر برای شرکت در مسابقات نهایی سپاه، جوایز نفیسی به آنها اهدا شد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است