شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهارائه خدمات درمانی رایگان توسط پزشکان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) 

ارائه خدمات درمانی رایگان توسط پزشکان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) 

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 17 شهریور 1398 ساعت 16:00
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: پزشکان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در مناطق حاشیه نشین شهرستان نظرآباد استان البرز خدمات درمانی رایگان ارائه می دهند.

به گزارش سپاه نیوز؛ همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان ،اردوی جهادیِ درمانی ،فرهنگی و آموزشی توسط  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در مناطق حاشیه نشین شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار می شود.

 

در این اردو پزشکان، دندانپزشکان و دانشجویان رشته های پزشکی از 16 الی 21شهریور به ارائه خدمات پزشکی و فرهنگی به هموطنان محروم خود می‌پردازند.

 

گفتنی است 50 پزشک جهادگر با تخصص های داخلی ، ارتپدی، ریه، اطفال، چشم پزشکی، زنان و زایمان ، مامایی ، تغذیه و روان شناسی به ویزیت هم وطنان محروم خود خواهند پرداخت؛ همچنین در این اردوی جهادی 20 دندانپزشک خدمات دندانپزشکی متنوعی را ارائه خواهند داد. 

 

علاوه بر ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی، در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی نیز مراسم عزاداری همراه با توزیع غذای نذری و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار می شود و تعدادی از پزشکان با حضور در  منازل خانواده شهداء و جانبازان به ویزیت و درمان این عزیزان می‌پردازند. 

 

برگزاری کلاس های مشاوره تحصیلی و آمادگی کنکور نیز از دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) می باشد.

 

با توجه به هماهنگی های انجام شده با کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سپاه شهرستان نظر آباد پیش بینی می شود در زمینه پزشکی بیش از 3500 نفر و در زمینه دندانپزشکی در حدود 500 نفر از هموطنان محروم این شهرستان از خدمات درمانی این گروه جهادی بهره‌مند شوند.

 

 پزشکان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) به مراجعان خدمات پزشکی و دندانپزشکی در صورت نیاز خدمات دارویی نیز ارائه می دهند.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است