شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار پورجمشیدیان: عمل به دستورات قرآن حلال مشکلات است

سردار پورجمشیدیان: عمل به دستورات قرآن حلال مشکلات است

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 11 شهریور 1398 ساعت 11:23
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز دنیای اسلام با مشکلات زیادی مواجه است و عمل به دستورات قرآن کمک کننده و حلال مشکلات است.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده های پاسدار نیروی زمینی سپاه که در مجتمع فتح المبین برگزار شد، با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی سپاه با همت همه دست اندرکاران مجموعه نیروی زمینی سپاه به خوبی برگزار شده، اظهار داشت: معاونت فرهنگی و عملیات روانی  نیروی زمینی سپاه و حوزه نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه تلاش زیادی انجام دادند که مسابقات قرآن کریم به نحو احسن برگزار شود.

وی با  تاکید بر اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) همواره در بیانات و رهنمودهای گانسنگ خود توصیه های  ارزشمندی در خصوص توجه، تدبر و تلاوت قرآن کریم داشته اند،گفت: آنچه مسلم است اینکه علاوه بر تلاوت قرآن کریم، باید عمل به دستورات قرآن را به صورت جدی در نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت تدبر در قرآن کریم برای حل مشکلات جوامع اسلامی تاکید کرد : امروز دنیای اسلام با مشکلات زیادی مواجه است و عمل به دستورات قرآن کمک کننده و حلال مشکلات است.

سردار پورجمشیدیان در ادامه اظهار کرد : انس  و نزدیکی با قرآن کریم و تدبر و تامل در آیات این کتاب آسمانی می تواند  مشکلات ما را حل کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت : همه مشکلات ما از بی توجهی به قرآن کریم ناشی می شود و باید برای رستگاری تامل در قرآن کریم را مدنظر داشته باشیم و مانوس شدن با قرآن و پیوند با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تنها راه نجات  است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است