شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهنهمین همایش فرهنگیاران مداح سپاه برگزار شد

نهمین همایش فرهنگیاران مداح سپاه برگزار شد

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 07 شهریور 1398 ساعت 11:49
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: نهمین همایش و سومین کارگاه مهارت‌افزایی فرهنگیاران مداح سپاه به میزبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.


به گزارش سپاه نیوز؛  نهمین همایش و سومین کارگاه مهارت‌افزایی فرهنگیاران مداح سپاه  با شعار «شور و شعور انقلابی، حماسه حسینی» در طلیعه ماه محرم در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد.

 بیش از 180 نفر از مداحان سپاه در این مراسم حضور یافتند تا علاوه بر ایجاد انسجام، به هم‌اندیشی و مهارت‌افزایی در خصوص اصول مداحی بپردازند.

برگزاری کارگاه عملی تکنیک‌های مداحی و استفاده صحیح از نغمات و آواها و کارگاه فنون مجلس‌داری و مجلس‌گردانی از جمله برنامه‌های این همایش بود که با حضور اساتید برجسته در زمینه مداحی اجرا شد.

تقدیر از تعدادی از مداحان شهید، متوفی و پیشکسوت از جمله مداح شهید شیرعلی سلطانی و مداح مرحوم محمدباقر منصوری نیز از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

شایان ذکر است، همایش فرهنگیاران مداح سپاه به صورت سالانه به همت معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و تاکنون توانسته است در افزایش مهارت مداحی و ایجاد انسجام در بین مداحان کشور تأثیرگذار باشد.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است