شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه : اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان و نوجوانان است

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه : اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان و نوجوانان است

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 04 شهریور 1398 ساعت 13:42
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:  سردار عظیمی اردوهای راهیان نور را فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان و نوجوانان دانست و گفت: باید این نسل را با فضای معنوی و واقعیت انقلاب اسلامی آشنا کنیم و برای استفاده هرچه بهتر از این فضا همه امکانات را به کار ببریم.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در مراسم تجلیل از خادمین راهیان نور استان کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی رفاهی بعثت برگزار شد، ضمن تبریک توفیقات اخیر سپاه استان کرمانشاه در جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط خادمین راهیان نور امروز شاهد درخشش برنامه "بازی دراز" در سراسر کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف یکی از محوری ترین برنامه های راهیان نور کشور را برنامه "بازی دراز" دانست و افزود: آنچه امروز در خصوص دفاع مقدس مطرح می کنیم قطره‌ای از دریای فداکاری و اخلاص رزمندگان است هر چه تلاش کنیم نمی توانیم حق مطلب را به درستی ادا کنیم.

سردار عظیمی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس گنجینه ای بسیار ارزشمند با مبنای  ایستادگی، ایثار و شهادت است، گفت: این دوران عزت بخش اتفاقی بسیار بزرگ در تاریخ است که توفیقات ما در آن با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی رقم خورد.

فرمانده قرارگاه  نجف در ادامه تصریح کرد:  اگر مبنای حرکت ما  در هر زمینه ای الگو پذیری از فرهنگ  دوران دفاع مقدس باشد بدون شک به توفیقات بیشتری دست خواهیم یافت.

سردار عظیمی گفت: مهمترین وظیفه ما این است که مبنای حرکتمان در راهیان نور همچنان توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس باشد که برکت کار را بیشتر خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف زیر ساخت های راهیان نور در استان کرمانشاه را مناسب ارزیابی کرد و افزود: باید توجه داشته باشیم برای توسعه و نگهداری این زیرساخت‌ها تلاش بیشتری لازم است.

سردار عظیمی خاطرنشان کرد: امروز بخشی از فکر، ذهن و وقت جوانان و نوجوانان ما صرف فضای مجازی می‌شود و در این فضای پیچیده که دشمن از همه امکانات برای منحرف کردن جوانان استفاده می کند باید برنامه های فرهنگی خوبی برای هدایت جوانان تعریف کنیم .

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف اردوهای راهیان نور را فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان و نوجوانان دانست و گفت: باید این نسل را با فضای معنوی و واقعیت انقلاب اسلامی آشنا کنیم و برای استفاده هرچه بهتر از این فضا همه امکانات را به کار ببریم.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است