شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید کردند

فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید کردند

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 15 مرداد 1398 ساعت 11:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:  سرلشکر سلامی  به همراه حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده  ولی فقیه در سپاه با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع) ، از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه در حوزه مدیریت و علوم انسانی بازدید کردند.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده  کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده  ولی فقیه در سپاه در راس هیاتی از معاونین و مسئولین سپاه ، با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع) ، از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه در حوزه مدیریت و علوم انسانی بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر محمد رضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام  حسین (ع ) به ارائه گزارشی از اقدامات ، ماموریت ها و دستاوردهای دانشگاه در حوزه های مختلف پرداخت.

 فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه  پس از بازدید از نمایشگاه دستاورد های دانشگاه جامع امام حسین (ع ) در حوزه مدیریت و علوم انسانی ، ضمن تقدیر از فرمانده و مدیران این دانشگاه ، توصیه ها و رهنمود هایی را  در راستای ارتقای هر چه بیشتر عملکرد دانشگاه و پیشرفت و سربلندی در مجامع علمی و ایجاد تمدّن نوین اسلامی بیان کردند.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است