شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه : 2 هزار و 533 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در جنوب شرق به بهره برداری می رسد

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه : 2 هزار و 533 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در جنوب شرق به بهره برداری می رسد

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 08 مرداد 1398 ساعت 08:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سردار مارانی از آئین بهره‌برداری دو هزار و ۵۳۳ پروژه عمرانی در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاهدر نشست خبری با اصحاب رسانه که در قرارگاه قدس سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: روز پنجشنبه 10 مردادماه آئین بهره‌برداری از 2 هزار و 533 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها هدیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) به مردم خونگرم و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان است تصریح کرد: همچنین  760 سری جهیزیه برای زوج‌های جوان استان نیز اهدا خواهد شد.

 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مورد افتتاح پروژه‌های عمرانی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های عمران روستایی، مسکن،  اشتغال،  خدمات فرهنگی، آموزش ، بهداشت و درمان است که از سال 88 تاکنون در منطقه  توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه انجام شده است.

 

 وی با توجه به اینکه بیش از 50 درصد مردم سیستان و بلوچستان روستانشین هستند و نیاز به توجه خاص  آن‌ها است ادامه داد: تاکنون جلسات متعددی برای چگونگی امر اشتغال و مسکن روستائیان انجام شده در واقع می‌توان گفت در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات شایسته و ارزشمندی در بحث مردم‌یاری، مردم‌داری و معیشت مردم انجام شده است.

 

سردار مارانی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از روستاها راه ارتباطی مناسبی نداشتند تاکنون 960 کیلومتر جاده اصولی با زیرساخت مناسب توسط سپاه در روستاها و نقاط مرزی استان سیستان و بلوچستان ساخته شده همچنین در این منطقه هزار و 629 خانه ساخته و نزدیک به 413 منزل نیز تعمیر و در اختیار مردم گذاشته شده است.

 

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افزود: 86 پروژه مدرسه‌سازی داشتیم که در حال حاضر 45 مدرسه ساخته و  41 مدرسه نیز بازسازی شده و برخی از این مدارس نیز همچنان در حال ساخت است.

 

سردار مارانی از افتتاح 132 پروژه مختلف در بحث ساخته خانه عالم، مسجد و مجموعه ورزشی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه برخی از روستاها چیزی به عنوان زمین ورزشی نداشتند این اقدامات از سال 88 در مناطق محروم شروع و همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است