شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهدبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: بیش از ۷۵ درصد طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه کوچک و زودبازده هستند

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه: بیش از ۷۵ درصد طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه کوچک و زودبازده هستند

منتشرشده در سپاه شنبه, 15 تیر 1398 ساعت 15:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:  دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بابیان اینکه طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی قابلیت اجرا توسط مردم را دارند، گفت:بیش از  ۷۵ درصد طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه کوچک و زودبازده هستند.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاءالدین حزنی  دبیر  قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در آیین افتتاح ۲۵۰ پروژه عمرانی، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی مناطق سیل‌زده و اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان سمنان با بیان اینکه بیش از  ۷۵ درصد طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه کوچک و زودبازده هستند، ابراز داشت: مهم‌ترین ویژگی این طرح‌ها این‌که این طرح‌ها به‌راحتی قابل انجام توسط خود مردم است.

وی عام‌المنفعه و بدون پیچیدگی فنی بودن را از ویژگی دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی برشمرد و افزود: این قبیل اقدامات علاوه بر پویایی مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور، به تقویت کارآمدی نظام نیز منتهی شود .

دبیر  رارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بابیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی امنیت مناطق محروم را نیز به دنبال دارد، ابراز داشت: انجام ۶۹۶ پروژه عمرانی و یک هزار و ۶۱۹ طرح غیر عمرانی در استان سمنان تاکنون نشان از پویایی قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی است که تلاش برای افزایش این آمار در دستور کار است.

سردارحزنی بابیان اینکه مسئولیت‌پذیری و انجام به‌موقع این طرح‌ها باعث افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود، تصریح کرد: کمبود مسجد در استان سمنان یکی از مشکلات موجود است زیرا این مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مقاومت شناخته‌شده و می‌توانند به‌عنوان مقری برای حل مشکلات محله‌ای باشد.

وی بابیان اینکه مسئولیت امروز مبارزه با جنگ نرم و زدودن تردید از دل مردم است، افزود: سپاه نه‌تنها در اقدامات عمرانی بلکه در تأمین جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت و حل آسیب‌های اجتماعی به‌صورت محله محور مشارکت دارد و می‌کوشد تا از این طریق بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام/

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است