شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده سپاه بیت المقدس کردستان: شهدای کردستان همچون ستاره های درخشانی بر آسمان تاریخ می درخشند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان: شهدای کردستان همچون ستاره های درخشانی بر آسمان تاریخ می درخشند

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 30 خرداد 1398 ساعت 12:19
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه مردم کردستان در راستای بیداری و ایجاد امنیت پایدار چیزی کم نگذاشته اند، گفت: شهدای کردستان همچون ستاره های درخشانی بر آسمان تاریخ می درخشند.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز(پنج شنبه) در کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، اظهار داشت: مردم کردستان برای بیداری و ایجاد امنیت پایدار چیزی کم نگذاشته اند و سند این بیداری تقدیم پنج هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز این استان و ۱۰ هزار شهید اهل سنت استان های آذربایجان غربی و کرمانشاه است.

وی افزود: تنها یک روز از پیروزی انقلاب در ایران می گذشت که رژیم بعث به کشور ما حمله کرد و مردم کردستان در مناطق مرزی از اولین کسانی بودند که با جنگ تحمیلی ملموس شدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: همزمان با دفاع مردم در جبهه های جنگ، مردم کردستان از داخل نیز با گروهک های مختلف ضد انقلاب در نبرد بودند.

سردار رجبی یادآور شد: در وضعیت آشفته کردستان که مردم سرگردان بودند، فرمایشات امام خمینی (ره) با بیان اینکه ما در کردستان با کلت می جنگیم نه کرد، روحیه ایثارگری را در میان مردم این استان زنده کرد تا در مقابل دشمنان نظام و انقلاب بایستند.

وی بیان کرد: همین امر باعث شد زمینه تشکیل پیشمرگان مسلمان کرد در این استان ایجاد شود تا با همدلی و همبستگی مثال زدنی که میان مردم منطقه و دیگر رزمندگان مهاجر کشور برقرار شده بود، گروه های مختلف به بیرون از مرزهای کشور رانده شوند و در مقابل رژیم بعث نیز مردانه سینه سپر کنند و نگذارند حتی یک وجب از خاک این کشور تسخیر شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: ثمره این وحدت و همگرایی و ایثار و گذشت جانبازان،  امنیت پایدار امروز کردستان است که این استان را به یکی از امن ترین مناطق کشور تبدیل کرده است.

سردار رجبی اظهار داشت: در سفر مقام معظم رهبری به کردستان این امنیت پایدار به خوبی به نمایش گذاشته شد و مردم این استان افتخار داشتند میزبان رهبر معظم انقلاب باشند.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب در سفر به این استان، کردستان را سرزمین فرهنگ، زبان را سرمایه ملی و ایران را سرزمین همه کردها عنوان فرمودند و مردم کردستان افتخار دارند که در قدمگاه رهبر انقلاب زندگی می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: تدابیر مقام معظم رهبری در سفر به استان کردستان موجب همبستگی گرایشات عموم مردم  و انسجام بیشتر صفوف جبهه انقلاب شد.

سرداررجبی یادآور شد: همین روحیه همگرایی که در بین مردم کردستان ایجاد شد، توان مضاعفی را برای نیروهای سپاه ایجاد کرد تا در راستای محرومیت زدایی فعالیت های خود را پیش بگیرد و تا امروز فعالیت های چشمگیری انجام داده است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است