شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمسئول سازمان بسیج سازندگی: بسیج دارای ۳۸ هزار گروه جهادی می شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی: بسیج دارای ۳۸ هزار گروه جهادی می شود

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 27 خرداد 1398 ساعت 12:25
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی اعلام کرد که تا پایان امسال تعداد گروه های جهادی بسیج به ۳۸ هزار گروه می رسد. 

 به گزارش سپاه نیوز؛ محمد زهراییمسئول سازمان بسیج سازندگی در گفت و گویی با بیان اینکه تا اواسط سال ۹۷، ۶ هزار گروه جهادی فعالیت می‌کرد که امروز این تعداد به ۱۱ هزار گروه جهادی رسیده است، افزود: برنامه امسال این نیرو ، افزایش گروه جهادی به ۳۸ هزار گروه است.

 

وی با اعلام اینکه به دنبال محله محور کردن خدمات بسیج سازندگی هستیم، اظهار داشت: ۵۱ هزار پایگاه مقاومت داریم که امسال تشکیل ۳۸ هزار گروه جهادی از میان آنها شدنی است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه راه برون‌رفت از مشکلات، تکیه بر توان داخلی است گفت: امروز پنج میلیون دانشجو در کشور وجود دارد که یک میلیون نفر از آنها در مقطع دکترا در حال تحصیل هستند.

 

زهرایی یادآور شد: بسیج سازندگی به دنبال محرومیت زدایی و اشتغال زایی است، که امسال در عرصه اشتغال زایی جوانان یک گام جهادی بر می‌داریم.

 

وی به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم تا کشور از تنگنای اقتصادی عبور کند، ولی امر مسلمین در سخنرانی‌های خود اعلام کردند که به جهادگران امید بسته‌اند، از این رو ما به دنبال افزایش فعالیت جهادگران بسیجی هستیم.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی با تاکید بر اینکه رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محرومیت زدایی در کشور است، گفت: در راستای محرومیت زدایی در کنار دولت خواهیم بود تا با همکاری در اجرای پروژه‌های کوچک روند کمک رسانی به محرومان را تسریع کنیم.

 

زهرایی افزود: به منظور سازندگی و کمک به مناطق محروم کارگروهی در دولت تشکیل شده است که ریاست آن را وزیر کشور برعهده دارد و دبیرخانه آن در بسیج سازندگی است؛ در این کارگروه به دنبال مردمی کردن اقتصاد مقاومتی و تسهیل امور هستیم.

 

وی اعلام کرد: بر اساس طرح مشترک بسیج سازندگی و وزارت کشور، بسیج کار اجرای ۴۰ هزار پروژه در مناطق محروم را به منظور امید بخشی به مردم آغاز کرده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اولویت آب و اشتغال اجرایی می‌شوند، گفت: به دنبال ایجاد زیر ساخت‌های اشتغال پایدار در کشور به ویژه مناطق محروم هستیم و از هیچ اقدامی برای حمایت از مشاغل خانگی، توسعه و ورود این محصولات تولیدی به بازارهای جهانی فروگذار نخواهیم کرد.

 

 

 

انتهای خبر/09

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است