شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسومین جشنواره فرزندان موفق دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) برگزار شد

سومین جشنواره فرزندان موفق دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) برگزار شد

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 23 خرداد 1398 ساعت 21:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سومین جشنواره فرزندان موفق دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در سالن همایش های صدرا برگزار شد.


به گزارش سپاه نیوز؛ سومین جشنواره فرزندان موفق دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) و رده های تابعه صبح امروز پنجشنبه (23 خردادماه) در سالن صدرا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در این مراسم به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: در هر کاری اگر نیت انسان درست باشد و برای رضاء خداوند قدم بردارد، آن کار برای مومن عبادت به حساب می آید.

وی ادامه داد: پیامبر می فرمایند که در قیامت به برخی پرونده ای داده می شود که تهی است، در‌واقع این پرونده لحظاتی است که انسان هیچ کاری انجام نداده است و آنگاه است که انسان بابت این لحظات از دست رفته حسرت می خورد که در روایات به یوم الحسرت معروف است.

حجت الاسلام صمدی تصریح کرد: جوانان ما باید توجه داشته باشند به این لحظات و فرصت هایی که دارند باید نهایت استفاده را ببرند تا در روز حسابرسی، حسرت فرصت های از دست رفته را نخورند؛ عمر یک ثروت از دست رفتنی است، این ثروت قابل خرید و فروش نیست و ارزش والایی دارد. خداوند در قرآن می فرماید که انسان در خسران و زیان است به هنگامی که عمر خود را به اتلاف می گذارد و از آن بهره نمی برد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه جوانان در انقلاب اسلامی یادآور شد: در کلام امام خمینی و رهبر معظم انقلاب همواره توجه ویژه ای به جایگاه جوانان وجود دارد و این نشان از اهمیت این قشر است، بر همین اساس رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز وظیفه ای سنگین و مهم برای جوانان کشور ترسیم کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه در پایان گفت: شما جوانان عزیز باید بدانید که هرچه انسان به آن فکر کند و برای آن اراده کند به آن می رسد و البته شرط تلاش و همت نیز در این بین مهم است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است