شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهحجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی اعلام کرد: انعقاد قرارداد برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی اعلام کرد: انعقاد قرارداد برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 05 خرداد 1398 ساعت 10:11
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: انعقاد قراردادی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده صورت گرفت.


به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج برای سیل زدگان استان‌ها افزود: مجموعه بسیج در موضوع سیل در مرحله اول اقدام به لایروبی، کمک رسانی، امدادو نجات کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه در مرحله بعدی به بازسازی در مناطق سیل زده پرداختیم، ادامه داد: پس از اتمام مرحله ترمیم و بازسازی، انعقاد قراردادی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در کنار اقدامات صورت گرفته در مناطق سیل زده، نیرو‌های بسیج اقدامات فرهنگی و معنوی را هم انجام می‌دهند که شامل سخنرانی، برگزاری مسابقات، توزیع امکانات و محصولات فرهنگی در بین سیل زدگان، موجب نشاط و شادمانی در بین مردم می‌شوند تا آثار تلخ این سیل از ذهن مردم پاک شود.

انتهای پیام

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است