شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهپیام های تبریک سرلشکر باقری به نماینده ولی فقیه در خوزستان و رئیس حوزه علمیه اهواز

پیام های تبریک سرلشکر باقری به نماینده ولی فقیه در خوزستان و رئیس حوزه علمیه اهواز

منتشرشده در سپاه شنبه, 14 ارديبهشت 1398 ساعت 14:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان و همچنین رئیس حوزه علمیه اهواز را تبریک گفت.


به گزارش سپاه نیوز؛ در پی انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان و همچنین رئیس حوزه علمیه اهواز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه ای انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالنبی موسوی فرد را به سمت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و آیت الله موسوی جزایری را به سمت رئیس حوزه علمیه اهواز تبریک گفت.
در پیام سرلشکر باقری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید عبدالنبی موسوی فرد (دامت افاضاته)

انتصاب جنابعالی که از چهره‌های درخشان علمی و مردمی و مزین به روحیه جهادی و انقلابی با عزم و اراده خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار میروید، به سمت نماینده ولی فقیه در استان شهیدپرور و مقاوم خوزستان و امامت جمعه اهواز توسط مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی شک حضور و نقش آفرینی‌های سترگ آن عالم عامل و برخوردار از پایگاه اجتماعی مثال زدنی در استان بزرگ و افتخارآمیز خوزستان که در ۸ سال دفاع مقدس پیشانی مقاومت ملت ایران محسوب میشد، نویدبخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی گری در جایجای آن استان شهید پرور و ولایتمدار خواهد بود.

دوام توفیقات جنابعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در سایه سار توصیه‌ها و رهنمود‌های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی) -به ویژه ارتباط صمیمانه با جوانان و همفکری با علمای حوزه و دانشگاه و همکاری با مسئولان دولتی و فعالان و اثرگذاران اجتماعی- را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح


*********************************************

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله موسوی جزایری
با سلام و تحیات

انتصاب مبارک جنابعالی به ریاست حوزه علمیه اهواز با تدبیر حکیمانه و حکم مقام عظمای ولایت و رهبری (مدظله‌العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌های آن عالم وارسته در هدایت گری و نقش آفرینی در عرصه‌های گوناگون علمی، اجتماعی و سیاسی در استان مقاوم و شهید پرور خوزستان است، را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک برکات وجودی متکثر و مراتب ارادت مردم و طلاب و فضلای عالیقدر آن دیار به آن فقیه ارجمند، پشتوانه مستحکم و معنوی برای دوام توفیق در آن استان شریف پس از سالیان متمادی خدمت و تلاش تاثیرگذار در مسند نماینده، ولی فقیه و امامت جمعه خواهد بود.

موفقیت و سرافرازی جنابعالی در این سنگر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات و تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای خبر/01

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است