شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمعاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه: هدف دشمنان از بین بردن روح مقاومت است/ تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را وظیفه خود می داند

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه: هدف دشمنان از بین بردن روح مقاومت است/ تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را وظیفه خود می داند

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 01 اسفند 1397 ساعت 15:12
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سردار قریشی  با بیان اینکه هدف دشمنان کاستن و شکستن ارزش مقاومت است، گفت: تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را وظیفه خود می داند.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سید قاسم قریشی معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه که با حضور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه ، فرماندهان ، مدیران و کارکنان این نیرو  برگزار شد،  اظهار داشت: تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را وظیفه خود می داند.

 

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: هدف دشمنان کاستن و شکستن ارزش این مقاومت است که انشاء الله نخواهند توانست و مردم به آنها اجازه چنین کاری را نخواهند داد . 

 

وی با اشاره به دلایل دشمنی ملت ایران و آمریکا اظهار داشت: اولین دلیل دشمنی هویت و ماهیت دو تفکر است . ماهیت آمریکا به فرموده حضرت آیت الله جوادی آملی در خیانت و قتل و غارت آمیخته شده است . و در مقابل این تفکر ، تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی که در ایران حاکم است تفکر علوی و عاشورایی است که علاوه بر اینکه خودش تن به ذلت نمی دهد ، دشمنی با ظالم و دفاع از مظلوم را وظیفه خود می داند و احساس مسئولیت می کند و حداقل خودش زیر سلطه نرود . 

 

سردار قریشی با بیان اینکه دومین عامل دشمنی غرب به سرکردگی آمریکا گفتمان پیروز شده انقلاب اسلامی در مقابل گفتمان شرق و غرب است ، افزود: انقلاب اسلامی که شعار نه شرقی و نه غربی را مطرح کرد گفتمان خودش را مسلط کرد و توانست پیروزی های ارزشمندی را بدست بیاورد.

 

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی توانست شعار نه شرقی و نه غربی را به نتیجه برساند و تفکر جدیدی را پایه ریزی کند که تا قبل از آن سابقه نداشته است  و دو قدرت و تفکر حاکم بر دنیا را کنار گذاشت و تفکر جدیدی را پایه ریزی کرد و این کار همراه با استقامت و مقاومت بود و برجسته تر از آن همراه با پیروزی و دستاوردهای فراوان بود. 

 

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد:دشمنان هم که به دنبال نابودی این نوع تفکر بودند دیدند نه تنها انقلاب اسلامی مغلوب نشد بلکه توانست این تفکر را تکثیر نموده و اراده خود را بر دشمن تحمیل و آن را برای دیگران تبدیل به یک الگو کند که در واقع سومین عامل دشمنی همین الهام بخشی انقلاب اسلامی است . 

 

سردار قریشی با بیان گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی ، فن آوری ، پزشکی ، کشاورزی ، نظامی و غیره به نتیجه تلاش بی وقفه و اقدام انقلابی در این حوزه ها نام برد و گفت: مجموعه قرب سپاه هر نوع پالایشگاهی را می سازد و این امر زمانی محقق شد که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و مردم پشت سر ولی فقیه زمان خود ایستادند و به منویات ایشان عمل نمودند.

 

 

انتهای پیام/09

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است