شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبا حضور سردار فدوی انجام شد ؛ کلنگ‌زنی فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه در کرمان 

با حضور سردار فدوی انجام شد ؛ کلنگ‌زنی فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه در کرمان 

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 01 اسفند 1397 ساعت 13:06
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا(س) سپاه در کرمان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش سپاه نیوز، آئین کلنگ‌زنی احداث فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا (س) سپاه در کرمان صبح امروز( چهارشنبه) همزمان با برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان در منطقه شهرک الغدیر و با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار اخوان معاون بهداری نیروی زمینی سپاه ، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولین استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

 

سردار ابوحمزه در این مراسم اظهار داشت: از کارهای ارزشمندی که با تدابیر امام خمینی (ره) در دستور کار سپاه قرا گرفت، خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه و مستضعفان است و در این راستا سپاه اهتمام ویژه به بحث درمان و سلامت دارد.

 

وی با بیان اینکه 56 هزار متر مربع زمین برای احداث فاز جدید بیمارستان حضرت فاطمه (س) اختصاص یافته است، بیان داشت: با راه‌اندازی این بیمارستان با ظرفیت قوی‌تر در بحث تخصصی درمانی می‌توانیم وارد شویم و در زمانبندی مشخص این بیمارستان احداث و تجهیزات لازم آن مستقر شود.

 

 

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است