شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهدر پیامی؛ دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا درگذشت برادر سردار دهقان را تسلیت گفت

در پیامی؛ دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا درگذشت برادر سردار دهقان را تسلیت گفت

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 24 بهمن 1397 ساعت 14:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سرلشکر صفوی  در پیامی درگذشت برادر سردار حسین دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح را تسلیت گفت.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر  پاسدار دکتر سید یحیی صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا  در پیامی درگذشت مرحوم علیرضا دهقان برادر سردار حسین دهقان مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

اِنَا لله و اِنَا اليه راجِعون

سردار سرتیپ پاسداردکترحسین  دهقان

مشاور محترم فرماندهی معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح

 

سلام عليكم  ؛

خبر درگذشت اخوی گرامیتان مرحوم جناب سرهنگ پاسدار بازنشسته علیرضا دهقانی پوده (برادر شهید والامقام بهرام دهقانی پوده) به همراه چند تن از اعضاء خانواده محترمشان،در سانحه دلخراش تصادف خودرو ، واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان برادر ارزشمندی که عمر با برکت خود را به پارسائی و عشق و ارادت به خاندان اهل بیت (ع) و همچنین مجاهدت و پاسداری از انقلاب اسلامی گذرانده و همواره در جبهه های جنگ و دفاع مقدس حضوری موثر و فعال داشته، سخت و ناگوار و ضایعه جبران ناپذیری است که جز  با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن سفرکرده ها (فقید سعید، همسر و فرزند دلبندشان)، علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدا... الحسین"ع"، صلحا و صدیقین و براي شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرين توأم با سلامت و سعادت مسئلت مي نمايم.

 

سرلشكر پاسدار سيّد يحيي صفوي

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است