شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسخنگوی سپاه در جمع راهپیمایان 22 بهمن قزوین: فهرست بلند ناکامی‌های آمریکا، گواه خوبی بر صلابت و قدرت گفتمان انقلاب اسلامی و ملت ایران است

سخنگوی سپاه در جمع راهپیمایان 22 بهمن قزوین: فهرست بلند ناکامی‌های آمریکا، گواه خوبی بر صلابت و قدرت گفتمان انقلاب اسلامی و ملت ایران است

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 22 بهمن 1397 ساعت 03:58
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سردار شریف تاکید کرد: فهرست بلند ناکامی‌ها و شکست‌های آمریکا و دشمنان ملت ایران گواه خوبی بر حقانیت، صلابت و قدرت گفتمان انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران می باشد.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه ظهر امروز در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن،در جمع مردم انقلابی قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برغم تمام دشمنی‌های موجود،پوینده و پیشرو اهداف خود را دنبال می‌کند، گفت: پیش از انقلاب تمام کشور‌های منطقه به دو بخش تقسیم شده که به یکی از اردوگاه‌های کمونیستی یا آمریکایی ها تعلق پیدا کردند و عقیده آنها بر این بود که نباید یک گفتمان مستقل به رهبری امام راحل پا بگیرد ؛ اما برخلاف خواسته آنها با رهبری امام و با همراهی مردم ایران این گفتمان اسلامی و انقلابی شکل گرفت.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امریکایی و هم پیمانان منطقه‌ای آنان طی 40 سال گذشته هر توطئه و خباثتی از کودتا‌، درگیرهای مرزی، بزرگ‌کردن گروهک‌های تروریستی و هر ترفند دیگری را علیه انقلاب اسلامی انجام دادند اما این انقلاب الهام بخش به رهبری امامین انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم فهیم و غیور ایران،  استوار و ثابت‌قدم مانده و با قوت و قدرت مسیر تعالی بخش خود را می پیماید.

 

وی تاکید کرد: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دست آمریکا نسبت به براندازی نظام اسلامی خالی تر از همیشه بوده و با وجود در اختیار داشتن حزب بعث و داعش، گنج‌های مملو از زر و زور کشورهای حاشیه خلیج فارس و تفاله‌های سلطنت طلب را در طول 40 سال به نبرد با انقلاب چیزی جز شکست به‌دست نیاورده است.

 

 

سردارشریف بیان کرد: آمریکا روزی به قدری در ذهن ملت ما بزرگ بود که اگر اعلام می‌شد یک ناو امریکایی به سمت خلیج‌فارس در حرکت است، بسیاری از کشور های منطقه به جنبش می‌افتادند اما امروز پس از هزینه کردن 7 میلیون دلار در خاورمیانه، رئیس جمهور امریکا از ترس خود با چراغ قوه به پایگاه وارد می‌شود.

 

وی افزود: امروز مردم شاهد شکست‌های متعدد امریکا در منطقه ‌و ناکامی در دفاع مقدس از کودتاهای متعدد، ایجاد درگیری قومی و مذهبی در جوار این کشور هستند.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا داعش ایجاد کرده و 7 سال بر دروازه‌های دمشق و بغداد کوبید اما کاری از پیش نبرد، چرا که فرزندان جبهه مقاومت دست به اقداماتی زدند تا موجب فرار آنها از سوریه شود.

 

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند تنها عامل خروج آمریکا از سوریه منهدم شدن به واسطه جبهه مقاومت بود و اخرین تصویری که از ان‌ها در اذهان ثبت شده، صحنه اسارت تفنگداران آمریکایی بوده است؛ پس انها با چه توانی می‌خواهند در خلیج فارس با ملت غیور ایران مقابله کنند چرا که اگر با جمهوری اسلامی درگیر شوند به سرنوشتی بهتر از حزب بعث و صدام دچار نخواهند شد.

 

سردار شریف عنوان کرد: 50 میلیون جمعیت در جامعه کنونی، دوران دفاع مقدس و دفاع‌های جانانه را ندیدند که ملت ایران چگونه در برابر ابرقدرت‌ها باصلابت ایستادند.

 

وی تاکید کرد: امروز کشور به فضل الهی در حوزه دفاعی به دشمن اجازه نمی‌دهد از زاویه فشار اقتصادی و تحریم راه به جایی ببرد.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز طی اقدامی مجاهدانه و مدیریت انقلابی پالایشگاه خلیج فارس ساخته شده تا مانع واردات بنزین به کشور شود و هیچ مانعی دراراده فرزندان انقلاب وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی سکویی برای جهش به اقتصاد پایدار بوده تا دشمن نتواند معیشت مردم را با مشکل روبرو کند و همانگونه که کشور اسلامی ایران با دست‌های خالی در حوزه خدمت، ابادانی و رفاه کشور به موفقیت دست یافته امروز هم به همت جوانان و برکت طرح اقتصاد مقاومتی بر مشکلات پیروز می‌شود.

 

سردارشریف بیان کرد: انقلاب اسلامی با 3 مولفه فرهنگ دینی، اهل بیت، ولایت فقیه و پشتیبانی هم جانبه ملت ایران به وقوع پیوسته و 40 سال استمرار داشته است و تا زمانی که این 3 مولفه در این کشور حاکم باشد دشمن کاری از پیش نخواهد برد.

 

وی افزود: بزرگترین بحران کشورهای همسایه نداشتن رهبران شجاع و محبوب و پاک بوده که به برکت انقلاب اسلامی در دوره امام و امروز خداوند هدیه بزرگی به ملت ما هدیه کرده تا در پرتو این رهبری است نظام جمهوری اسلامی استمرار داشته باسد و به دست صاحب اصلی آن برسد.

 

سردار شریف تصریح کرد: پایبندی به شعارهای اصلی انقلاب اسلامی و تداوم فداکاری‌های ملت عزیز ایران و نیز مدیریت جهادی و انقلابی، ضامن تداوم پیروزی‌ها و توسعه و پیشرفت کشور و رفاه ملت ایران در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه مسیر طی شده در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بسیار سخت و صعب العبور بود و تجربه ای بسیار گران سنگ برای ملت ایران به ارمغان آورده است، گفت: تجارب ارزنده، کشف ظرفیت های جدید و شناخت دقیق دشمنان انقلاب اسلامی ،آگاهی ملت ایران و پیروزی های ۴۰ سال گذشته و ناکامی های دشمنان سکویی محکم برای ارتقای توان کشور در تمامی ابعاد خواهد بود.

 

سخنگوی سپاه امریکا را دشمن اصلی انقلاب اسلامی و ملت ایران خواند و تصریح کرد :امریکا در تداوم دشمنی های ۴۰ سال گذشته خود با ملت ایران با خروج از برجام چهره واقعی خود را به نسل چهارم انقلاب نشان داد و هزینه های سنگینی که برای تطهیر چهره مکار آمریکا نزد افکار عمومی ایران کرده بود را بر باد داد.

 

وی با بیان اینکه دست آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران از همیشه خالی تر است، گفت: ملاقات وزیر خارجه امریکا با یک دختربچه خبرنگار فراری که فاقد هرگونه استحکام شخصیتی است ونیز تلاش برای میدان دادن به برخی شیوخ و سازمان جهنمی منافقین که دست آنان به خون هزاران تن از فرزندان ملت ایران آغشته است ،شاهد مثال خوبی برای خالی بودن دست امریکا در برابر ایران اسلامی است.

 

سردار شریف در ادامه تاکید کرد: فهرست بلند ناکامی‌ها و شکست‌های آمریکا و دشمنان ملت ایران گواه خوبی بر حقانیت، صلابت و قدرت گفتمان انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران می باشد.

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استقلال بزرگترین دستاورد، ازادی تابناک‌ترین تابلو و تربیت جوانانی متدین و اندیشمند سرمایه‌ای ارزشمند از انقلاب اسلامی بوده و این برکات و ثمرات تداوم خواهد داشت.

 

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است