شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهدر نیروی دریایی سپاه صورت گرفت ؛ برگزاری جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

در نیروی دریایی سپاه صورت گرفت ؛ برگزاری جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 21 بهمن 1397 ساعت 09:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: جشن بزرگ چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کارکنان نیروی دریایی سپاه و خانواده های آنان برگزار شد.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ با حضور جمعی از مسئولین، کارکنان و خانواده های پرسنل نیروی دریایی سپاه مستقر در بندرعباس به مناسبت چلمین سالگرد پیروزی شکوهمنمد انقلاب اسلامی ایران جشن با شکوهی در ستاد ندسا برگزار شد.

 

در این مراسم جشن که با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده و سردار زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه و جمع دیگری از مسئولین، کارکنان و خانواده های آنان از رده های نیروی دریایی سپاه مستقر در بندر عباس به میزبانی ستاد ندسابرگزار گردید برنامه های شاد و متنوع به همت معاونت فرهنگی، معاونت روابط عمومی و تبلیغات و قرارگاه پشتیبانی ندسا به اجرا در آمد.

 

گفتنی است در این بخش از این مراسم ، فرمانده نیروی دریایی سپاه در سخنانی ضمن عرض تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: قدر این استقلال را باید دانست، ما برای این استقلال خون دادیم، جوان دادیم، عزیز دادیم و امروز با افتخار این انقلاب را به دست آوردیم. پس باید با تمام توان حافظ و نگهدار آن باشیم و همواره به خاطر داشته باشیم این انقلاب به راحتی به دست نیامده است.

 

سردار تنگسیری در پایان سخنان خود با اشاره به نقش خانواده ها بر ضرورت آشنایی خانواده ها به خصوص نسل جوان امروز با انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب تاکید کرد:  امروز زمان دفاع از انقلاب، دفاع از اسلام و خون شهداء است پس بر همه ی ما واجب است تا پای جان از آرمان های آن دفاع کنیم.  

 

لازم به ذکر است در پایان مراسم از تعدادی از خانواده های شهداء و حافظان کل قرآن کریم خانواده های پاسداران تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای خبر/09

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است