شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهدر نمایشگاه‌ بزرگ دستاوردهای دفاعی و سازندگی نیروهای مسلح صورت گرفت؛عرضه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

در نمایشگاه‌ بزرگ دستاوردهای دفاعی و سازندگی نیروهای مسلح صورت گرفت؛عرضه توانمندی های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 15 بهمن 1397 ساعت 12:16
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: نمایشگاه سازندگی،محرومیت‌زدایی و مردم یاری نیروهای مسلح با محوریت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

 به گزارش سپاه نیوز؛ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه سازندگی ، محرومیت‌زدایی و مردم یاری نیروهای مسلح  از روز چهارشنبه دهم بهمن‌ماه  در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

 

شیروانی مدیر اجرایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم، در فضای سرپوشیده مصلای تهران (شبستان 1و2) به مساحت 2500 مترمربع برگزار شده است که فضای مفید غرفه‌ها 1100مترمربع می‌باشد.

 

وی افزود:قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این نمایشگاه به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی پرداخته اند.

 

 شیروانی در خصوص نحوه حضور قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این نمایشگاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه در فضایی به وسعت 230 مترمربع و در 10 غرفه، توانمندی‌های خود را در عرصه‌های نفت و گاز و پتروشیمی، آب و نیرو، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، کشاورزی، ارتباطات، خدمت رسانی به مردم،مهندسی، تحقیقات و انتشارات و ارتباط با صنعت و نخبگان، به نمایش گذاشته است.

 

 

انتهای خبر/09

 

 

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است