شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار پاکپور در جمع خبرنگاران: محرومیت زدایی عامل ایجاد امنیت است/ نیروی زمینی سپاه همپای ایجاد امنیت مباحث محرومیت زدایی را دنبال می کند

سردار پاکپور در جمع خبرنگاران: محرومیت زدایی عامل ایجاد امنیت است/ نیروی زمینی سپاه همپای ایجاد امنیت مباحث محرومیت زدایی را دنبال می کند

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 25 دی 1397 ساعت 12:15
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز فرمانده نیروی زمینی سپاه محرومیت‌زدایی را عامل ایجاد امنیت توصیف و تصریح کرد : نیروی زمینی سپاه به موازات و همپای ایجاد امنیت پایدار در مناطق ماموریتی فعالیت‌های مردم یاری و محرومیت زدایی را در این مناطق دنبال می‌کند.

 

  به گزارش خبرنگار سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی این نیرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی که توسط قرارگاه های عملیاتی سپاه در مناطق محروم کشور به اجرا درآمده است بودیم.

 

سردار پاکپور اظهار کرد :نیروی زمینی سپاه به موازات و همپای ایجاد امنیت پایدار در مناطق ماموریتی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی  و مردم یاری را در این مناطق دنبال می‌کند.

 

وی افزود: علاوه بر بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم مردمی در ایجاد امنیت منطقه ، واحدهای مهندسی نیروی زمینی سپاه نیز مباحث محرومیت‌زدایی از قبیل احداث خانه، راه روستایی ،مراکز درمانی ،پل و ... را بطور هدفمند به انجام رسانده است؛ همچنین پروژه های اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی در کنار پروژه‌های عمرانی به انجام رسید و امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و مرزی کشور هستیم .

 

سردار پاکپور با تاکید بر اینکه مباحث محرومیت زدایی امنیت ایجاد می کند، گفت :عامل اصلی برخی ناامنی ها در برخی مناطق محرومیت بوده و دولت باید با تمام قوا پای کار بیاید تا با شکل گیری یک عزم همگانی ،محرومیت به طور کامل رفع شود.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است