شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار سدهی: پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، معجزه قرن بود

سردار سدهی: پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، معجزه قرن بود

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 17 دی 1397 ساعت 17:30
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح گفت:در ابتدای جنگ، ما در تحریم همه جانبه آمریکا بودیم و هیچ تسلیحاتی به ما نمی دادند، اما پیروزی مطلق از آن ملت ایران اسلامی بود و این به معنای معجزه قرن است.


به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سدهی رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح در آیین رونمایی از کتاب های "حقیقت درخشان" و "منشور هدایت" که در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معجزه بودند، ایشان می فرمایند در دفاع مقدس هیچ تناسبی از لحاظ تجهیزات و حامیان جهانی میان ایران و دشمن بعثی وجود نداشت.

وی افزود: اردوگاه غرب و شرق حمایت همه جانبه ای را از صدام داشتند و در ابتدای جنگ، ۳۲ کشور از عراق اعلام حمایت کردند و ما در تحریم همه جانبه رژیم جنایت کار آمریکا بودیم و هیچ تسلیحاتی به ما نمی دادند، اما پیروزی مطلق از آن ملت ایران اسلامی بود و این به معنای معجزه قرن است.

سردار سدهی گفت: برای بررسی نقش بسیج، سپاه  و ارتش به سراغ بیان مقام معظم رهبری رفتیم، زیرا بیان ولایت برای ما حجت است و با این بیان می شود به درستی دفاع مقدس را بررسی کرد.

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح ادامه داد: نقش ارتش در بیان رهبر معظم انقلاب در کتابی بررسی و در ابتدای سال از آن رونمایی شد و کتاب نقش سپاه و بسیج در دفاع مقدس امروز رونمایی می شود؛ این کتاب ها نمونه مشابه ندارد و برای پژوهشگران اثاری بی بدیل است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تعبیرات واضحی به نقش بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس دارند و نقش حیاتی این نیروهای الهی در دفاع مقدس را بی بدیل می دانند و می فرمایند اگر بسیج و سپاه نبودند از انقلاب چیزی باقی نمی ماند؛ این کتاب ها به خوبی نقش سپاه و بسیج در دفاع مقدس از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی را بررسی کرده است.

سردار سدهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پرداختن به زندگی شهدا گفت: باید ابعاد زندگی شهدا برای نسل جوان مطرح تا اثرات آن در جامعه دیده شود.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است