شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهآیت‌الله نوری همدانی در دیدار با فرمانده و مسئول نمایندگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص): قدم، فکر و قلم شما همه عبادت در راه پروردگار است

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با فرمانده و مسئول نمایندگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص): قدم، فکر و قلم شما همه عبادت در راه پروردگار است

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 16 دی 1397 ساعت 16:06
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: کار شما در مجموعه قرارگاه بسیار مقدس و مهم است و قدم، فکر و قلم شما همه عبادت در راه پروردگار محسوب می شود.

 به گزارش سپاه نیوز؛  دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امروز (یکشنبه شانزدهم دیماه )با سفر به شهر مقدس قم با آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

 

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار گفت: متأسفانه قبل از انقلاب سرنوشت همه مسلمان زیر سلطه غرب بود و به اندازه‌ای خودباختگی در میان مسلمانان بود و خودباوری را از دست داده بودند که فکر می‌کردند باید در همه کارهای خود از غرب کمک و الهام بگیریم و یکی از ثمرات انقلاب این بود که امام(ره) به مردم جرأت، قدرت و خودباوری، شجاعت و خوداتکایی دادند که خودشان سرنوشت خود را رقم بزنند.

 

وی در ادامه افزود: ما قبل از انقلاب حتی برای آسفالت یک خیابان باید از غربی‌ها کمک می‌گرفتیم و به برکت انقلاب توانستیم در هر رشته‌ای متخصص ایجاد کنیم و روی پای خودمان بایستیم و نیازی به غرب نداشته باشیم و این یکی از ثمرات کار شماست.

 

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: وقتی غرب در جاهلیت بود ما دانشمندان بزرگ و کتاب‌های زیادی داشتیم که به برکت اسلام و قرآن تربیت شده بودند و به وجود آمده بودند و ما باید کاری کنیم که آن مجد و عظمت و تمدن صدر اسلام دوباره زنده شود و بحمدالله به برکت انقلاب در طول این چهل سال کارهای خوبی انجام شده است.

 

وی در ادامه خطاب به مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: کار شما که می‌خواهید آن خودیابی و آن شجاعت را به دنیا نشان دهید شعبه‌ای از این موضوع است. پس مصم‌تر گام بردارید و در ساختن تمدن اسلامی نقش سازنده ایفا کنید.

 

در ابتدای این دیدار، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه از زمان تأسیس تاکنون گفت: قرارگاه خاتم در طول سی سال خدمت، توانسته دستاوردهای زیادی برای نظام داشته باشد و امروز هیچ عرصه مهندسی در کشور وجود ندارد که ما قله‌های آن را فتح نکرده باشیم و تمام این عرصه‌ها بومی‌سازی شده است.

 

دکتر محمد افزود: قرارگاه سعی دارد توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در حوزه اقتصاد مقاومتی را به طور جدی پیگیری کند و مسائل و مشکلات را شناسایی کند و تیم‌های دانش‌بنیان را در اختیار بگیرد تا اقتصاد مردمی شکل بگیرد و در این حوزه‌ها کشور خودکفا شود که حوزه پایین‌دستی نفت و همچنین معدن از این دست به شمار می‌رود.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است