شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار حسنی آهنگر: پیگیر راهکاری مناسب و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی هستیم / دانشگاه جامع امام حسین(ع) باید الگویی برای دانشگاه‌های جهان اسلام باشد

سردار حسنی آهنگر: پیگیر راهکاری مناسب و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی هستیم / دانشگاه جامع امام حسین(ع) باید الگویی برای دانشگاه‌های جهان اسلام باشد

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 05 دی 1397 ساعت 13:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان اینکه به دنبال راهکاری مناسب و ایجاد دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی هستیم ، گفت: دانشگاه امام حسین(ع) باید الگویی برای دانشگاه‌های جهان اسلام باشد.

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) در بیست و پنجمین آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه جامع امام حسین(ع)، اظهار داشت: دانشگاه جامع امام حسین(ع)  به بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) توجه ویژه‌ای داشته و به نقش دانشگاه در ساخت جامعه به خوبی واقف است.

 

وی افزود: ما سعی کرده‌ایم در ۱۱ دانشکده‌ای که در حوزه‌های مختلف دانشگاه جامع امام حسین (ع) وجود دارد، مسائل جامعه، انقلاب و نیازهای کشور را شناسایی کنیم و با پژوهش و تحقیق به دنبال ایجاد راهکاری برای حل مشکلات باشیم. این تحقیقات در حوزه پدافند غیر عامل، رادار، فنی و تخصصی، تجهیزات الکتریکی، نظامی و علوم پایه در حال انجام است.

 

سردار حسنی آهنگر در پایان خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه جامع امام حسین(ع) توانسته‌ایم بیش از ۵ هزار استاد صاحب نظر در حوزه‌های مد نظر رهبری را ساماندهی کنیم و به دنبال ارائه راهکاری مناسب و ایجاد دانشگاهی در طراز انقلاب اسلامی هستیم تا این دانشگاه بتواند الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور و جهان اسلام باشد.

 

 

انتهای پیام/

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است