شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبا حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی صورت گرفت؛ تجدید میثاق کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با آرمان های امام خمینی (ره)

با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی صورت گرفت؛ تجدید میثاق کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با آرمان های امام خمینی (ره)

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 04 دی 1397 ساعت 07:36
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: فرماندهان ، مسئولین و کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 به گزارش سپاه نیوز؛ همزمان با پنجم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر "استقرار سپاه در فرودگاه ها و تامین امنیت پرواز "، جمعی از فرماندهان ، مسئولین و کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های آن امام راحال تجدید میثاق کردند.

در این مراسم پاسداران حریم آسمان ایران اسلامی، با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه بر عهد 34 ساله خود از زمان صدور این فرمان تاریخی در سال 67 ، عهدی دوباره بستند.

همچنین این کارکنان، با حضور در قطعه 50 بهشت زهرا که مربوط به شهدای امنیت پرواز است، با ادای احترام و قرائت فاتحه ، یاد و خاطره مجاهدت های همرزمان شهید خود را گرامی داشتند.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است