شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهدریادار فدوی در جشنواره باقرالعلوم(ع) عنوان کرد: توانبخشی در حوزه بهداشت و درمان یکی از ماموريت های سپاه / بیمارستان های صحرایی سپاه قابلیت جابجایی به هر نقطه ای را دارد

دریادار فدوی در جشنواره باقرالعلوم(ع) عنوان کرد: توانبخشی در حوزه بهداشت و درمان یکی از ماموريت های سپاه / بیمارستان های صحرایی سپاه قابلیت جابجایی به هر نقطه ای را دارد

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 27 آذر 1397 ساعت 12:41
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز؛ معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه يكی از ماموريت های اصل سپاه، توانبخشی داخلی و خارجی در حوزه بهداشت و درمان است، گفت: بیمارستان های صحرایی سپاه قابلیت جابجایی به هر نقطه ای را دارد.

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه در هشتمین جشنواره باقرالعلوم (ع) که در بیمارستان بقیة الله(عج) برگزار شد با بیان اینکه منشا تولید علم خودمان باشیم، اظهار داشت: علم و دانش انتها ندارد و اگر پای کار آن باشیم به موفقیت های فراوانی دست خواهیم یافت همانطور که دشمنان به این امر اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران در زمینه علم و دانش به موفقیت های زیادی دست یافته است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: یکی از ماموریت های اصل سپاه توانبخشی داخلی و خارجی در حوزه بهداشت و درمان است. اگر این کار به درستی انجام شود و بیماری و درد و آمال مردم برطرف شود، رغبت ایجاد خواهد شد.

 

دریادار فدوی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بیمارستان های صحرایی که توسط سپاه ساخته شده، این است که قابلیت جابجایی به هر نقطه از دنیا توسط هواپیماهای سپاه را دارد.

 

وی با بیان اینکه برنامه سپاه این است که در حوزه بهداشت و درمان با تمام توان جلو برود، گفت: ما هیچ کاری را به صورت شش دانگ پای کار آن نرفتیم مگر اینکه موفق شده باشیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: در عرصه بهداشت و درمان سپاه می تواند در کمترین زمان ممکن در هر نقطه ای از کشور یا جهان حاضر شود.

 

دریادار فدوی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز صحنه ای را برای دشمنی رقم می زنند و باید با جان به پای آن موضوع رفت تا هدف دشمنان از بین برود.

 

انتهای پیام/09

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است