شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار شریف عنوان کرد: عبور مقتدرانه ایران اسلامی از تهدیدهای 40 ساله دشمن

سردار شریف عنوان کرد: عبور مقتدرانه ایران اسلامی از تهدیدهای 40 ساله دشمن

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 22 آذر 1397 ساعت 22:57
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سخنگوی سپاه با اشاره به عبور مقتدرانه ایران اسلامی از تهدیدهای 40 ساله دشمن، گفت: وظیفه مسئولان ما است در سایه حمایت مردم صادقانه تلاش کنند همانطور که امنیت کشور ما زبانزد است اقتصاد ماهم زبانزد شود.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در بیست و دومین یادواره 120 شهید شهرستان انارکه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان انار در امامزاده محمد صالح انار برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی است که گوشه‌ای از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا را به نسل جوان که به‌صورت عینی و واقع این دوران هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، یادآوری کنیم.

وی افزود: چهل سال است که دشمنان ما انقلاب اسلامی را به جنگ و درگیری قومی وایجاد ناامنی مرزی و اخیرا تحریم اقتصادی تهدید می‌کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کند و مقتدرانه در مقابل دشمن بایستد.

سخنگوی سپاه یادآور شد: نسل جوان ما دوران انقلاب و دفاع مقدس و دوران استقرار نظام و دسیسه‌های رنگارنگ دشمن را ندیده‌اند ما باید فضا را به گونه ای ترسیم کنیم که جوانان ما بدانند و بفهمند چه حوادثی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه جوانان ما باید بدانند که این ملت بیش از 200 هزار شهید در بزنگاه‌های مختلف تقدیم اسلام کرده است، تصریح کرد: راه و سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را زنده نگه داریم که الگویی برای مردم آزاده جهان است.

سردارشریف با اشاره به اینکه کشور ما کشور بزرگی و رهبر آن رهبر بزرگی است که جهان به وجود ایشان غبطه می‌خورند، گفت: هر جا محکم و با اراده فرامین  امام و رهبرمان را اطاعت کردیم پیروز و سربلند بودیم و امروز نیز به برکت قرآن و فرهنگ اهل بیت (ع) پیروز هستیم.

سردار شریف در پایان با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز گفت: وظیفه مسئولان  است در سایه حمایت مردم ،صادقانه تلاش کنند همانطور که امنیت کشور زبانزد است اقتصاد ماهم زبانزد شود.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است