شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار غیب‌پرور: بهترین تجلّی بسیج در خدمت‌رسانی است

سردار غیب‌پرور: بهترین تجلّی بسیج در خدمت‌رسانی است

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 21 آذر 1397 ساعت 08:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج برای استحکام و برنامه‌ریزی طرح‌های خود حساب ویژه‌ای روی جوانان مستعد و انقلابی باز کرده است.

به گزارش سپاه نیوز؛ آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، معاونین و مسئولان اقشار بسیج در محل سالن شهید فهمیده مجتمع 5 آذر برگزار شد.

در این مراسم سردار غیب پرور مسیر اصلی در سازمان بسیج را  تحقق مردم سالاری دینی دانست و گفت: بهترین تجلّی بسیج در بحث خدمت رسانی تشخیص داده شده و عرصه خدمت در بسیج عرصه تعالی است.

وی با اشاره به طرح‌های اعتلای بسیج، افزود: این طرح‌ها منحصرا به طرح‌های فعلی بسیج خلاصه نمی‌شود و اعتلای بسیج شامل ابعاد و ارکان گوناگونی است که با هدف کمک به رفع آسیب‌های اجتماعی و ... در جامعه اجرایی می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جوانان را سرمایه اصلی کشور برشمرد و تاکید کرد: بسیج برای استحکام و برنامه‌ریزی طرح‌های خود حساب ویژه‌ای روی جوانان مستعد و انقلابی باز کرده است.

سردار غیب پرور در پایان، خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که توسط بسیج سازندگی انجام گرفته آبروی نظام شده است و این حرکت با رویکرد جهادی و انقلابی بدست آمده است.

در این مراسم با تقدیر از تلاشهای سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا نوشادی در مدت تصدی مسئولیت، سردار سرتیپ دوم پاسدار نعمان غلامی به عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین معرفی شد.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است