شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمراسم افتتاح اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) نیروی دریایی سپاه برگزار شد

مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) نیروی دریایی سپاه برگزار شد

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 19 آذر 1397 ساعت 16:07
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

 به گزارش سپاه نیوز؛ مرکز اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) نیروی دریایی سپاه، در شهرستان چالوس با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه افتتاح شد.

 

 دریادار تنگسیری با حضور در شهرستان چالوس،  ضمن بازدید از مجموعه بیمارستان امام رضا علیه السلام، در مراسم افتتاح اورژانس این بیمارستان ضمن تکریم از خانواده شهداء به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان، در سخنانی با اشاره به نقش و ماموریت سپاه در ارائه خدمات به مردم در مقابله با طرح ناامید سازی مردم توسط دشمن، حضور سپاه در این عرصه ها را ضروری دانسته و با تقدیر از تلاش های انجام شده توسط فرمانده بهداری ندسا در توسعه مراکز بهداری نیروی دریایی سپاه در سراسر کشور و همچنین ریاست بیمارستان دکتر فیروزجائی در طرح توسعه بیمارستان امام رضا علیه السلام، ادامه ساخت و تکمیل این بیمارستان را در بخش های دیگر خواستار شد.

 

گفتنی است قبل از سخنان سردار تنگسیری،سردار دکتر موسوی جزایری فرمانده بهداری ندسا ، گزارشی از مراحل ساخت اورژانس بیمارستان را بیان نموده و گفت: این بخش  660 متر مربع  مساحت دارد.

 

در پایان مرکز اورژانس بیمارستان بیمارستان امام رضا(ع) ندسا به همراه مرکز اطلاعات سلامت و سالن غذاخوری بیمارستان با حضور فرمانده ندسا و جمعی از پدران شهدای مدافع حرم افتتاح و راه اندازی شد. 

 

انتهای خبر/09

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است