شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار نقدی: عملیات مطلع الفجر فتح‌الفتوحی برای پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام شد

سردار نقدی: عملیات مطلع الفجر فتح‌الفتوحی برای پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام شد

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 19 آذر 1397 ساعت 09:28
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات استراتژیک مطلع الفجر،محاسبات دشمن در منطقه را بر هم زدو فتح الفتوحی برای پیروزی های بعدی رزمندگان اسلام شد.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردارسرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در مراسم سالروز عملیات مطلع‌الفجر در یادمان این عملیات که با حضور پرشکوه مردم مقاوم شهرستان گیلان‌غرب برگزار شد، اظهار داشت: عملیات استراتژیک مطلع الفجر، با ایجاد تغییر در محاسبات دشمن معادلات آن‌ها در منطقه را برهم زد و فتح‌الفتوحی برای پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، گفت: ملت ایران دست خالی هشت سال در برابر همه قدرت‌های دنیا و تروریست‌ها با شجاعت و غرور ایستادگی کردند و با تحمل سختی‌هایی پیروز و سربلند بیرون آمد.

 

وی با تاکید بر عبرت‌آموزی از تجربیات دفاع مقدس، افزود: جنگ اقتصادی امروز علیه ملت چیز تازه‌ای نیست از ابتدای انقلاب ما با این جنگ مواجه بوده‌ و هستیم، می‌توان با بهره گرفتن از تجربیات هشت سال جنگ تحمیلی، باری دیگر با افتخار دشمن را شکست داد.

 

سردار نقدی به خودباوری جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: خودباوری جوانان پیشرفت‌هایی را در زمینه صادرات صنعتی و غیرصنعتی به همراه داشته به‌طوری که با این شرایط تحریم در زمینه صادرات به بسیاری از کشورها فعال هستیم.

 

انتهای خبر/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است