شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار شریف در ورامین: دشمنان راهی جز پذیرش صلابت ملت ایران ندارند

سردار شریف در ورامین: دشمنان راهی جز پذیرش صلابت ملت ایران ندارند

منتشرشده در سپاه پنج شنبه, 15 آذر 1397 ساعت 18:26
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنیم که شما هیچ راهی ندارید مگر اینکه صلابت ملت ایران را به رسمیت بشناسید.


به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست تبیینی «تاریخ ورامین انقلابی» که در حسینیه شهدای گمنام ورامین برگزار شد با اشاره به عدم‌ آگاهی بیش از 50 درصد نسل جدید با سختی‌های مبارزات انقلابی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از جمعیت ما دوران مبارزات مردم ایران برای رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را لمس نکرده‌اند و ما نیز توانایی لازم برای بیان درست این مسائل را نداشتیم چرا که اگر می‌توانستیم مسائل را بیان کنیم امروز وضعیت بهتری داشتیم.

وی عنوان کرد: شبکه‌های معاند با خبرسازی‌های جعلی نمی‌توانستند عظمت دستاوردهای انقلاب را از بین ببرند و ما شرمنده‌ایم که امروز در این رسانه‌ها شاهد تطهیر رژیم شاه هستیم، آن‌ها نباید به خود اجازه ‌دهند که در مورد اقدامات و خدمات آن رژیم اشغالگر و دزد حرف بزنند.

سخنگوی سپاه با اشاره به اظهارات ترامپ در مورد عربستان سعودی افزود: آمریکایی‌ها امروز منابع آل سعود را می‌بلعند و در سازمان ملل و در حضور 200 کشور جهان اعلام می‌کنند که آن‌ها از دید ما گاو شیردهی هستند که تا زمانی که شیر دارند آن‌ها را می‌دوشیم و در انتها نیز آن را ذبح می‌کنیم.

سردار شریف با بیان اینکه رژیم شاه نیز در گذشته وضعیتی چون امروز آل سعود داشت تصریح کرد: ایران امروز ایرانی سربلند است که در طول 40 سال گذشته همزمان با دست و پنجه نرم کردن با توطئه‌های دشمن در امن‌ترین شرایط در تلاش برای افزایش زیرساخت‌های کشور بوده است، در صورتی که پیش از این کشوری کاملاً وابسته بودیم و مستشاران تمام امورات ما را در حوزه‌های مختلف در دست داشتند.

چهره مقاوم شهید حججی‌ پیام مقاومت را به دنیا صادر کرد

 وی ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که انقلاب بعد از 40 سال چهره تابناک خود را نشان داده و به همگان ثابت کرده که این انقلاب همواره پابرجا خواهد بود و مدعیان حقوق بشر هم اگر می‌خواهند با تروریست مقابله کنند باید مجسمه شهید حججی‌ها را در شهرهای مختلف دنیا نصب کند؛ زیرا چهره مقاوم این شهید بود که پیام مقاومت را به دنیا صادر کرد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه غربی‌ها باید قدر مدافعان حرم که نیروهای واقعی در مبارزه با تروریست هستند را بدانند گفت: آمریکا و صهیونیست به دنبال آن بودند که چهره‌ پیامبر(ص) و دین مبین اسلام را با اقدامات داعش لکه‌دار کنند اما سربازان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با عشق و ارادت به اهل بیت(ع) وارد عرصه شدند و این دستاورد بزرگ را به دنیا ارائه دهند.

با تمام توان از حامیان انقلابی خود دفاع می‌کنیم

سردار شریف بیان کرد: اطمینان داریم که به فضل الهی و برکت مجاهدت فرزندان انقلابی در حوزه مقاومت و عده‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که رژیم صهیونیستی سال آینده را نخواهد دید که حتماً محقق خواهد شد و امروز با سربلندی و با شهامت اعلام می‌کنیم که ملت ما با پیمودن این سال‌های سخت این مسیر را طی کرده و با تمام توان اعلام می‌کند که از حامیان انقلابی‌مان دفاع کنیم.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی ادامه داد: با صدای بلند اعلام می‌کنیم شما روزگاری حزب بعث و صدام را داشتید که 80 کشور از آن‌ حمایت می‌کردند اما امروز نابود شده‌اند در حالی که امروز مزار شهدای ما ملجأ نیروهای جوان و نوجوان شده است، امروز به دشمنان اعلام می‌کنیم که شما هیچ راهی ندارید مگر اینکه صلابت این ملت را به رسمیت بشناسید زیرا این ملت در این 40 سال مانند فولاد آب‌دیده ضربات شما را تحمل کرده است و امروز به جایی رسیده که می‌تواند به شما ضربات مهلکی وارد کند.

ایران هیچ‌گاه جنایات آل‌سعود را فراموش نمی‌کند

مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: ملت ما هدف بزرگ‌تری دارد و آن مبارزه با غده سرطانی است و هیچ‌گاه حوادثی که توسط آل‌سعود به وجود آمده است را فراموش نمی‌کند که آن‌ها با پول‌های خود چه بلایی بر سر ملت اسلامی ایران آوردند.

وی در پایان با اشاره به حضور همواره در صحنه مردم ورامین خاطرنشان کرد: مردم ورامین می‌توانند به شهدای خود که در پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن به شهادت رسیده‌اند ببالند، مردم ورامین در همه بزنگاه‌ها حضور باشکوهی دارند؛ چرا که پای نظام ایستاده‌اند و امیدواریم که مسئولان ما نیز بتوانند در قبال این ایستادگی اقدامات مناسبی انجام داده و خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه کنند چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند.
انتهای خبر/01

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است