شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام: هدف اصلی دشمنان ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام: هدف اصلی دشمنان ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است

منتشرشده در سپاه شنبه, 10 آذر 1397 ساعت 14:53
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمنان اسلام و نظام است، گفت: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) راهگشای کارها است.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین اشرف علیمحمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع پاسداران با بیان اینکه ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، هدف اصلی دشمنان اسلام و نظام است، اظهار داشت: ازمولفه‌های جنگ روانی دشمن شایعه پراکنی است که موجب یاس و نا امیدی در بین مردم می‌شود.

 

وی افزود: در وضعیت کنونی دشمن که در برابر عزم و اراده بسیجیان و نیروهای مسلح توان جنگ سخت را ندارد، متوسل به جنگ روانی و ترفند شایعه پراکنی برای اختلاف افکنی و تضعیف روحیه مردم ایران شده است و با تمام توان تبلیغی و رسانه‌ای به بمباران خبری پرداخته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی تصریح کرد: مردم ایران در برابر این هجمه دشمن با الهام از خون شهدا و مکتب سرخ آنان بر این حربه نیز نیرنگ های  را با شکست مواجه کرده‌اند.

 

وی به خدمات ارائه شده در مدت 40 سالگی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: درخت پربار انقلاب اسلامی امروز درخت تنومندی شده است که دربرابر تمام ستمگری‌‌های دنیا ایستاده و به جهان درس آزادگی و مقاومت در برابر استکبار را آموزش و عملی کرده است.

 

وی مقاومت در مقابل آمریکا را موجب سقوط آن دانست و تصریح کرد: بدون شک آمریکا رو به افول و نابودی است و این وعده‌ی خداست که مستضعفین وارثان زمین هستند و اطمینان داشته باشید پرچم شیطانی آمریکا زمین گیر می‌شود.

 

انتهای پیام/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است