شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهبا حکم نماینده ولی فقیه در سپاه؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) منصوب شد

با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) منصوب شد

منتشرشده در سپاه دوشنبه, 05 آذر 1397 ساعت 11:02
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با صدور حکمی حجت الاسلام واالمسلمین فخری را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) منصوب کرد.
 


به گزارش سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین دانشگاه برگزار شد.
 
 حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت رسول گرامی اسلام (ص) ، امام جعفر صادق (ع) و هفته بسیج، نعمت نبوت و ولایت را از جمله نعمات الهی برای بشر برشمرد و اظهار کرد: آنچنان که جسم انسان به آب و غذا نیاز دارد ، روح الهی انسان نیز به ایمان و حیات طیبه نیاز داشته و ولادت رسول گرامی اسلام پاسخ به این نیاز الهی است.

وی افزود : بدون نعمت نبوت و ولایت بشر در ظواهر دنیوی غرق خواهد شد و هرگز به مقصد عالی نخواهد رسید. شکر نعمت نبوت قرائت و فهم صحیح قرآن است و شکر نعمت ولایت ، ملازمت و فرمان برداری از ولایت است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) را برخوردار از رسالتی مهم و تعیین کننده در تربیت و پرورش پاسداران و حافظان انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: تحقق این مهم مسئولیت بسیار سنگینی برای فرماندهان و مسئولان در تعمیق معنویت و بصیرت افزایی پاسداران جوان در شرایط سخت تهاجم گسترده شبهات از سوی دشمنان ایجاد می کند .

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است