شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهفرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد: مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مسکن مدد جویان

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد: مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مسکن مدد جویان

منتشرشده در سپاه شنبه, 19 آبان 1397 ساعت 12:31
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:سردار ریحانی از مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مددجویان زلزله‌زده خبر داد.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه صبح امروز در آیین افتتاح ۲ هزار واحد مددجویان زلزله‌زده که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه سالروز زلزله استان کرمانشاه هستیم که این روزها خاطره‌های تلخ و شیرینی را در ذهن ما تداعی می کند.

 

وی با بیان اینکه از دست دادن هم استانی‌ها و تخریب منازل مسکونی و از دست رفتن اموال را هیچگاه فراموش نمی کنیم، افزود: همبستگی و نوع دوستی و محبت مردم سراسر کشور در حق این مناطق خاطرات شیرینی را رقم زد که زیبایی‌های آن در قاب هیچ تصویری نمی گنجد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) مبنی بر تبدیل کردن تهدید زلزله به یک فرصت، گفت: نهادی که اولین قدم را در اجرایی کردن سخنان انجام داد کمیته امداد بود و امروز می‌بینیم بخش زیادی از منازل مددجویان را که استقامت زیادی در برابر حوادث طبیعی نداشتند بازسازی و مقاوم سازی شد.

 

وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا مدیریت جهادی که مد نظر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) است عملی شود و کارها به صورت اثرگذار انجام بپذیرد.

 

سردار ریحانی افزود : سپاه نبی اکرم(ص) با کمک کمیته امداد در نظر دارد بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مدد جویان را بازسازی کنند.

 

وی ادامه داد: تا زمانی که در کشور براساس اتحاد و همبستگی حرکت کنیم چنانچه تا کنون در شرایط مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم آینده خوبی برای جغرافیای کشور خواهیم داشت.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: خسارت‌ها در سرپل‌ذهاب و گیلانغرب بالا بوده و باید به این منطقه  توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم خدمتی به مردمی که در دفاع مقدس در برابر دشمن محکم ایستادند داشته باشیم.

 

انتهای پیام/09

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است