شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهمعاون بهداشت و درمان سپاه خبر داد؛ اختصاص ۳۰ تخت بیمارستانی برای درمان زائران اربعین/ حضور ۴ بالگرد امدادی سپاه در مرزها

معاون بهداشت و درمان سپاه خبر داد؛ اختصاص ۳۰ تخت بیمارستانی برای درمان زائران اربعین/ حضور ۴ بالگرد امدادی سپاه در مرزها

منتشرشده در سپاه چهارشنبه, 09 آبان 1397 ساعت 08:40
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: سردار عبداللهی گفت: بیمارستان‌های صحرایی سپاه ۳۰ تخت بستری دارند که در صورت لزوم  تا ۵۰  تخت قابل افزایش است.

 به گزارش سپاه نیوز؛سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد عبداللهی معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه در گفت‌وگویی در خصوص فعالیت‌های بهداری سپاه در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: مراکز درمانی و بیمارستان‌های صحرایی سپاه در شهر‌های نجف، کربلا، کوت عراق و در مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌های سپاه خدمات درمانی و بهداشتی مورد نیاز را به زائران ارائه می‌دهند.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات بیمارستانی توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) ارائه می‌شود، افزود: برای تسریع در خدمات‌دهی به بیماران و مصدومان احتمالی زائران حسینی تعداد چهار فروند بالگرد اورژانس هوایی سپاه به صورت استقراری در مناطقِ پیش بینی شده حضور دارند.

 

سردار عبداللهی ادامه داد: بیمارستان‌های صحرایی سپاه ۳۰ تخت بستری دارند که چنانچه تعداد بیماران و مصدومان احتمالی افزایش یابد، تخت‌های این بیمارستان‌ها تا ۵۰ عدد قابل افزایش است.

 

وی همچنین اضافه کرد: کادر درمانی و پرستاری که به مراکز درمانی مورد اشاره به صورت داوطلبانه اعزام شدند، بیش از یک‌هزار نفر هستند که طی این مدت بیشتر مراجعان به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و فقط دو نفر تصادفی داشتیم که برای تکمیل درمان به بیمارستان‌های شهری منتقل شدند.

 

انتهای پیام/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است