شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهرئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی : خدمات رایگان هزار و ۵۰۰ پزشک بسیجی به زائران اربعین حسینی

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی : خدمات رایگان هزار و ۵۰۰ پزشک بسیجی به زائران اربعین حسینی

منتشرشده در سپاه یکشنبه, 06 آبان 1397 ساعت 13:52
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: امسال نیز هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل بهداشتی و درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی اعم از پزشک، پرستار، تکنسین، دندانپزشک و داروساز، برای خدمت‌رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حال انجام خدمت هستند.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ رئیس‌زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ، در خصوص اقدامات سازمان بسیج جامعه پزشکی در مراسم اربعین حسینی امسال اظهار کرد: با توجه به تجربیات اقدامات سال‌های گذشته بسیج جامعه پزشکی در ایام اربعین، امسال نیز یک هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل بهداشتی و درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی اعم از پزشک، پرستار، تکنسین، دندانپزشک و داروساز، برای خدمت‌رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حال انجام خدمت هستند.

 

وی افزود: نیرو‌های متخصص سازمان بسیج جامعه پزشکی در مسیر‌های داخلی کشور، نقاط صفر مرزی و همچنین مسیر‌های پیاده‌روی نجف تا کربلا مستقر هستند و به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه این سازمان ۲۷ مرکز خدمت‌رسانی و ۳ بیمارستان صحرایی را در نقاط صفر مرزی دایر کرده است، گفت: در حال حاضر تیم دندانپزشکی ما با ۷ یونیت دنداپزشکی و مقدار قابل توجهی از مواد دندانپزشکی در حال خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) است.

 

رئیس‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در قالب سپاه‌های استانی به زائران کشور‌های خارجی که از مرز‌های شرقی و شمال‌غرب با هدف حضور در کربلا، وارد کشور ما می‌شوند نیز خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌دهند.

 

انتهای پیام/09

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است