شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهسردار سپهر: مشکلات کشور با اتکا به توانمندی های داخلی قابل حل است

سردار سپهر: مشکلات کشور با اتکا به توانمندی های داخلی قابل حل است

منتشرشده در سپاه شنبه, 28 مهر 1397 ساعت 11:43
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی قابل حل است.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور  اظهار کرد:در شرایط فعلی کشور برای مقابله با دشمنان ، باید هماهنگی و هم افزایی  را تقویت کنیم و این مهم در بسیج به معنای واقعی انجام شده است.

وی افزود:در بسیج امروز نیاز به هیئت های اندیشه ورز بیش از پیش احساس می شود و باید با اخذ اندیشه های جدید و انقلابی به تقویت این نهاد برآمده از انقلاب پرداخته شود که با توجه به وجود ۳۵ هزار استاد دانشگاه  و ۷۰۰ کانون علمی و توانمندی بسیجیان،  مشکلات کشور قابل حل است.

سردار سپهر تصریح کرد:دشمن نقش، اهمیت و جایگاه حاکمیت دینی، سپاه و بسیج را در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی به خوبی دریافته است و به همین دلیل تمام تلاش خود را بر تضعیف و هجمه به آنها قرار داده است.

وی با بیان اینکه بسیج توانمندی‌های متعددی داشته و طرح‌های جهادی انقلابی قابل اجرا و گره‌گشای مشکلات کشور است ،گفت:دیپلماسی ما باید مردمی شود که این مهم  در راهپیمایی اربعین و عزاداری ها قابل مشاهده بوده و باید در حوزه اقتصاد نیز در این مسیر دنبال شود.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است