شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهحجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی: استقامت فکری و حفظ روحیه جهادی دو مسئله مهم و مورد نیاز در این برهه است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی: استقامت فکری و حفظ روحیه جهادی دو مسئله مهم و مورد نیاز در این برهه است

منتشرشده در سپاه سه شنبه, 24 مهر 1397 ساعت 14:17
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:  استقامت فکری و حفظ روحیه جهادی دو مسئله مهم و مورد نیاز در این برهه که بدخواهان انقلاب برای شکستن استقامت فکری و اعتقادی مردم انقلابی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند، است.

 

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، در آیین تکریم و معارفه مسئول  نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که با حضور جمعی از مسئولین سپاه استان و پایوران  برگزار شد گفت:  بدخواهان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای شکستن استقامت فکری و اعتقادی مردم ایران اسلامی تلاش بسیاری می کنند اما بدانند، پاسداران وبسیجیان در مقابله با منکراز هیچ مانعی نمی هراسند و هیچ ترکشی آنان را از میدان حفظ ارکان انقلاب متفرق نخواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اکنون انقلابی ماندن تنها به خواص اختصاص ندارد و ضرورت آن شامل حال همه مردم مسلمان کشور می شود بیان کرد: امروز پاسداری از ارزشهای دینی وظیفه همگانی در برهه ای است که دشمن تمام هجمه های خود را برای گسترش کفر به کار می برد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: استقامت فکری و حفظ روحیه جهادی دو مسئله مهم و مورد نیاز در این برهه است و بدخواهان انقلاب تلاش زیادی میکنند تا با حیله های مختلف این استقامت را در هم شکسته و مجاهدان را به زانو درآورند.

 

وی با تأکید بر اینکه حفظ ارکان انقلاب و مقابله با منکر وظیفه ذاتی و ماهیت سپاه پاسداران و بسیجیان است گفت: دشمنان ما میخواهند غیرت دینی در کشور کمرنگ شود اما بدانند در چاله مکر خویش دفن می شوند زیرا این مردم از اعتقادات و فرهنگ عاشورایی خود نخواهند گذشت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: اینکه در طوفان حوادث و جریان رخدادها چگونه رفتار کنیم که درامواج خطرناک گرفتار و مردود نشویم مسئله ای مهم است و باید از عاقبت گذشتگان عبرت بگیریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: خداوند انسانها را در شرایط مختلفی مانند فتنه ها، جنگها و نعمتها قرار می دهد تا آنان را در صحنه های مختلف آزمایش کند و در این میدان آزمایش، بندگان صادق، موحدان، مدعیان و دروغگویان را از هم جدا نماید.

 

وی در پایان با بیان اینکه شهدا در زمره کسانی قرار دارند که عاقبت به خیر شدند اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط کشور، دنیاگرایی ها و تاریکی فتنه، وظیفه ذاتی سپاه در پاسداری از ارزشهای دینی و اعتقادی و حفاظت از کشور خطیرتر از همیشه است و از شهدا الگو می گیرد.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام والمسمین علیرضا کرمی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان معرفی شد.

 

 

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است