شما اینجا هستید: خانهاخبار سپاهحجت الاسلام و المسلمین رضایی: نیروی هوافضای سپاه به ‌نمایندگی از ملت ایران و نیروهای مسلح ‌پاسخ محکمی به تروریست‌ها داد

حجت الاسلام و المسلمین رضایی: نیروی هوافضای سپاه به ‌نمایندگی از ملت ایران و نیروهای مسلح ‌پاسخ محکمی به تروریست‌ها داد

منتشرشده در سپاه شنبه, 21 مهر 1397 ساعت 09:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی ما برنمی‌دارد ،گفت: نیروی هوافضای سپاه به‌نمایندگی از ملت ایران و نیروهای مسلح ‌پاسخ محکمی به تروریست‌ها داد.

به‌گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه درآیین پایانی سی و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیروی هوافضای سپاه که در سالن اجتماعات بیت امام(ره) در خمین برگزار شد ، با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح اظهار داشت: دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند کوچکترین خدشه‌ای به امنیت نظام اسلامی وارد کنند ، چرا که  نیروهای مسلح کشور با اقتدار در برابر هر گونه توطئه و خباثت دشمنان ایستاده اند.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی ما برنمی‌دارد ، گفت: از ابتدای انقلاب شاهد این دشمنی‌ها بوده‌ایم و به‌تازگی هم در حادثه تروریستی اهواز مشاهده کردیم که چگونه مردم مظلوم به خاک و خون کشیده شدند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی در ادامه با اشاره به تلاشهای جبهه استکبار درایجاد فضای ناامنی در کشور ، اظهار کرد: دشمنان تمام سعی خود را به کار بسته اند تا به ابهت نظام خدشه وارد کند اما باید بداند که دلیرمردان این مرز  و بوم همچنان پای آرمان‌های انقلابشان ایستاده‌اند و تا پای جان مقاومت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از حادثه تروریستی اهواز گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به دشمن گوشمالی حسابی می‌دهیم، شاهد بودیم که  نیروهای هوافضای سپاه به‌نمایندگی ازملت ایران و نیروهای مسلح چگونه پاسخ محکمی به تروریست‌ها دادند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین  رضایی مهم‌ترین افتخارات انقلاب اسلامی بعد از 40 سال تشکیل حکومت اسلامی را حضور مردم در اداره حکومت و قطع دست بیگانگان توصیف و تصریح کرد:  دشمنان نظام اسلامی بارها اقرار کرده‌اند که از تکرار واکنش‌های شگفت‌انگیز نیروهای نظامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در هراسند .

وی تصریح کرد: شاهد بودیم که چگونه امام خمینی(ره) با تکیه به قرآن و اهل‌بیت‌(ع) در راه پیروزی انقلاب اسلامی استوار ایستادند و هرگز از دشمنان هراسی به دل راه ندادند، بنابراین لازم است ما در تبعیت از ولی فقیه ، با همت و تکیه به اصول اسلامی در برابر دشمنان اسلام و کشور ایستادگی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در پایان با اشاره به فضایل اخلاقی امام خمینی (ره)، گفت: امامبزرگوار ما از ویژگی‌هایی همچون ادب و احترام فراوان نسبت به مردم، توجه به فقرا و ایستادگی در برابر مشکلات برخوردار بودند که سبب شد شخصیتی ماندگار از این مرد بزرگ تاریخ ایجاد شود.

انتهای پیام/02

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است